  • Data: 2013-12-09 22:12:02
    Temat: Re: Jak kompensować światła nocne?
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 12:20:13 +0100, Marek napisał(a):

    > Jeśli pozwolisz, to chciałbym podyskutować o tym aby zyskać kolejne
    > doświadczenie. Jak wykonałbyś zdjęcie dokładnie tego samego miejsca aby
    > przekazać emocje? Dopowiem, że był to ciepły letni wieczór. Mnie urzekła
    > nastrojowość chwili oraz dostępna perspektywa z jakiej mogę dobrze mi
    > znaną ulicę zobaczyć. Jak to wyrazić?

    Nie zawsze się da, najczęściej zdjęcie jest wyłącznie dokumentacją,
    która dla obserwatora z zewnątrz jest bezwartościowa.
    Inaczej mówiąc, zdjęć wartych publikacji jest bardzo niewiele.

    Być może w tym konkretnym przypadku lepiej odłożyć aparat i napić się
    piwa korzystając z nastrojowej chwili ;).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski