  • 11. Data: 2018-08-30 00:21:10
    Temat: Re: Jak działają nowe systemy w Citroenie?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 29 Aug 2018 11:24:38 -0700 (PDT), z...@g...com
    napisał(a):

    > Zgłaszałem. Podłączyli komputer i powiedzieli że wszystko jest ok :)

    To niech ten co jest taki pewny że wszystko ok, stanie na drodze, a Ty
    sprawdzisz czy zahamuje ;)

  • 12. Data: 2018-08-30 00:41:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-29 o 19:41, z...@g...com pisze:
    > Wie ktoś jak sprawdzić działanie systemu automatycznego hamowania w Citroenie? W
    serwisie nie potrafią mi powiedzieć. Tak nawiasem mówiąc to wogóle nie bardzo wiedzą
    co sprzedają.

    Czekałeś od zimy? :D
    https://www.youtube.com/watch?v=9zAlU9tCO54

    BTW (nie szukałem) a co podaje producent?

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 13. Data: 2018-08-30 00:44:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    serwisie nie potrafią mi powiedzieć. Tak nawiasem mówiąc to wogóle nie bardzo wiedzą

    https://www.youtube.com/watch?v=ZHnvZoF3OQw użyj francuskiego do
    poszukiwań :)

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 14. Data: 2018-08-30 00:53:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-29 o 21:42, z...@g...com pisze:
    > Pomysł z odwołaniem folią nie jest trafiony bo system ma też reagować na człowieka
    i zwierzę.

    Może trzeba go włączyć?
    https://www.youtube.com/watch?v=m1g0UYJfRng

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 15. Data: 2018-08-30 07:21:48
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 29 Aug 2018 12:42:12 -0700, zbigniewgotkiewicz wrote:

    > Pomysł z odwołaniem folią nie jest trafiony bo system ma też reagować na
    > człowieka i zwierzę.

    Producent twierdzi że na zwierzęta to nie działa. Ani na motocykle,
    rowery i wszelkie przedmioty na drodze.

    https://citroen-fr-fr.custhelp.com/app/answers/detai
    l/a_id/14980/~/quest-
    ce-que-le-freinage-automatique-d%E2%80%99urgence-%28
    active-safety-brake%
    29%3F

    Może teściową zapytaj mimochodem o pomoc?

    Mateusz

  • 16. Data: 2018-08-30 07:32:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-08-30, Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:

> [...]
    active-safety-brake%
    > 29%3F
    >
    > Może teściową zapytaj mimochodem o pomoc?

    Ale jak teściowa żmija to nie wykryje.

    A niedźwiedzia w pozycji pionowej?

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2018-08-30 09:15:20
    Od: p...@g...com

    --Robiłem już próby:
    https://youtu.be/9zAlU9tCO54

    fajne, teraz wiemy ze Cytryna nie reaguje na Creepera :-)

    a powaznie
    https://www.youtube.com/watch?v=WrzRTjzg5mI
    to chyba jest ich oficjalny kanal wiec proponuje podlinkowac i poczekac na reakcje
    :-)

    PS zenada ze gamonie nawet nie nagrali video z polskim interfejsem choc wg ang.
    opisu tez powinien wykrywac tez pieszych

  • 18. Data: 2018-08-30 10:15:52
    Od: z...@g...com

    A, po zakupie okazało się że przestrzeń ładunkowa jest krótsza niż w instrukcji auta.

  • 19. Data: 2018-08-30 10:26:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik zbigniewgotkiewicz napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >A, po zakupie okazało się że przestrzeń ładunkowa jest krótsza niż w
    >instrukcji auta.

    No, jest to jakis powod do rekojmii ... ale czy sad nie powie, ze
    widzialy gały co brały ?

    J.

  • 20. Data: 2018-08-30 11:02:11
    Od: z...@g...com

    Mateusz pisze:
[...]

    Zgodnie z francuską reklamą powinien reagować na pieszego.