  • 1. Data: 2018-08-29 19:58:57
    Temat: Autostrady podrozeja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    No bo skoro spolka AW ma straty, to trzeba podniesc:

    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-
    artykuly/kulczykówka-jest-kosztowna-ale-nie-zarabia/
    ar-BBLRe7d

    J.

  • 2. Data: 2018-08-29 20:59:24
    Temat: Re: Autostrady podrozeja
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-08-29 o 19:58, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-
    artykuly/kulczykówka-jest-kosztowna-ale-nie-zarabia/

    Powinni oddać za przysłowiową złotówkę.

  • 3. Data: 2018-08-29 21:55:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup
    artykuly/kulczykówka-jest-kosztowna-ale-nie-zarabia/
    ar-BBLRe7d

    >Powinni oddać za przysłowiową złotówkę.

    Nie tak szybko, bo maja kredyt do splacenia.

    Co prawda ten kredyt to zdaje sie skarb panstwa gwarantowal :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-08-29 22:28:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ta autostrada od poczatku byla komuszym przekretem.

  • 5. Data: 2018-08-30 08:16:11
    Od: p...@g...com

    Spółka ma ujemne kapitały własne (inaczej mówiąc: żyje na koszt swoich wierzycieli),
    a akcjonariusze co roku zmuszeni są głosować nad dalszym istnieniem firmy.

    normalnie wzruszylem sie ich losem :-) przeciez wiadomo ze transferuja zyski przez
    wysoko oprocentowany kredyt do spolki na Cyprze

    Mimo to AWSA stać, żeby płacić 16,2-proc. odsetki od kredytów zaciągniętych w euro.
    Na tak korzystnych - dla siebie - warunkach kapitał pożyczają spółce jej
    akcjonariusze, z Kulczyk Investments na czele. Do cypryjskiej spółki spadkobierców
    zmarłego przed trzema laty Jana Kulczyka trafiło w zeszłym roku 126 mln zł.

    http://auto.dziennik.pl/drogi/artykuly/579276,autost
    rada-wielkopolska-kulczyk-investmens-jan-kulczyk-pie
    niadze-finanse.html

    https://www.tvp.info/35969383/news-portalu-tvpinfo-s
    ledztwo-ws-autostrady-kulczyka

  • 6. Data: 2018-08-30 09:42:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Spółka ma ujemne kapitały własne (inaczej mówiąc: żyje na koszt
    >swoich wierzycieli),

    Ale ponizej piszesz, ze wierzyciele to tez Kulczyki :-)

    >a akcjonariusze co roku zmuszeni są głosować nad dalszym istnieniem
    >firmy.

    To jest mozliwe ? Nie powinni zglosic upadlosci albo uzupelnic
    kapitalow ?

    Co prawda maja swietlana przyszlosc jeszcze przez pare lat, to moze
    widac, ze wierzycieli splacą :-)

> [...]
    >czele. Do cypryjskiej spółki spadkobierców zmarłego przed trzema laty
    >Jana Kulczyka trafiło w zeszłym roku 126 mln zł.

    Co by nie mowic, to jednak kredyt na budowe zalatwil.
    I za darmo to na pewno nie bylo.

    J.

  • 7. Data: 2018-08-30 11:53:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Ta autostrada od poczatku byla komuszym przekretem.

    Cos w tym jest, ale odkad to Kulczyk jest ukrytą opcją komuszą ?

    No i ciagle mam wrazenie, ze w platne autostrady to pchnal nas premier
    Buzek, ale daty temu przecza ...

    https://www.stalexport-autostrady.pl/zarzad

    Prezes - Emil Wąsacz, minister SP w rzadzie Buzka.

    J.

  • 8. Data: 2018-08-30 11:58:17
    Od: p...@g...com

    --Ale ponizej piszesz, ze wierzyciele to tez Kulczyki :-)

    przekladaja kase do drugiej kieszeni i pokazuja ze pusta

    -- To jest mozliwe ? Nie powinni zglosic upadlosci albo uzupelnic
    kapitalow ?

    no chyba ze widza zysk w tym interesie :-)

    --Co prawda maja swietlana przyszlosc jeszcze przez pare lat, to moze
    widac, ze wierzycieli splacą :-)

    ze 20 lat jeszcze beda was dymac

  • 9. Data: 2018-08-30 13:01:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >-- To jest mozliwe ? Nie powinni zglosic upadlosci albo uzupelnic
    kapitalow ?

    >no chyba ze widza zysk w tym interesie :-)

    Nie "widza", tylko obowiazkowo.

    No chyba ze ... obowiazkowo pod rygorem odpowiedzialnosci materialnej
    zarzadu, a zarzad ubezpieczony w PZU :-)

    Co prawda tu, majac niemal pewny dochod ... moze jest jakis wyjatek w
    przepisach.

    >--Co prawda maja swietlana przyszlosc jeszcze przez pare lat, to moze
    >widac, ze wierzycieli splacą :-)

    >ze 20 lat jeszcze beda was dymac

    Te pierwsze odcinki to chyba na 30 lat i to juz blizej konca niz
    poczatku.

    Pozniejsze to na innych zasadach rozliczane i tam dymanie chyba
    mniejsze.

    J.

  • 10. Data: 2018-09-02 10:44:29
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-08-30 o 11:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Cos w tym jest, ale odkad to Kulczyk jest ukrytą opcją komuszą ?

    Odkąd Kulczyk dostał od SB pozwolenie na prowadzenie firmy tzw.
    "polonijnej".
    T.