  • 21. Data: 2018-08-30 11:11:43
    Temat: Re: Jak działają nowe systemy w Citroenie?
    Od: z...@g...com

    J.F. Trudno mi powiedzieć jak sąd potraktuje fakt że zakupiony przedmiot nie jest
    zgodny z opisem i zamówieniem. Jeśli prawnicy uznają że sytuacja jest korzystna dla
    nich to przeczołgają citroena.

  • 22. Data: 2018-08-30 11:26:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik zbigniewgotkiewicz napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >J.F. Trudno mi powiedzieć jak sąd potraktuje fakt że zakupiony
    >przedmiot nie jest zgodny z opisem i zamówieniem.
    >Jeśli prawnicy uznają że sytuacja jest korzystna dla nich to
    >przeczołgają citroena.

    Mam wrazenie, ze sady u nas nie lubia cwaniakow, co to mysla, ze z
    powodu jednej zarowki dostana rok uzywania auta za darmo :-)

    Ale
    -auto widziales przed zakupem i bagaznik tez widziales
    -ale moze kupiles, bo ma 205cm, a Ty potrzebujesz 2m drabine
    przewiezc.
    a tymczasem ma 198cm

    A przeciez sad jeszcze moze policzyc, ze nalezy ci sie tylko zwrot
    3.5% ceny (7/205) :-)

    J.

  • 23. Data: 2018-08-30 11:34:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-08-30 o 11:26, J.F. pisze:
> [...]
    > a tymczasem ma 198cm
    >
    > A przeciez sad jeszcze moze policzyc, ze nalezy ci sie tylko zwrot 3.5%

    Kto wie jak liczyli, może przekątną. :-)

    Robert

  • 24. Data: 2018-08-30 11:56:55
    Od: z...@g...com

    Przecież Nie muszę mierzyć auta przed zakupem. Instrukcja podaje długość przestrzeni
    ładunkowej na poziomie podłogi 2512 mm. Gdy sklejka o długości 2500 mi się nie
    zmieściła w środku to zmierzyłem i okazało się że w rzeczywistości jest 2480 co
    uniemożliwia przewóz płyt skleki o długości standardowej 2500.
    Moja irytacja spowodowana jest faktem że salon nie wie co sprzedaje, serwis nie umie
    wyjaśnić jak działają nowe systemy w aucie a na reklamację że wyposażenie jest
    niezgodne z zamówieniem czekam już pół roku i nie widać rozwiązania.

  • 25. Data: 2018-08-30 14:42:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-08-2018 o 20:14, J.F. pisze:

    > Owinac kartony folia ..

    Pieszy też będzie owinięty folią?

  • 26. Data: 2018-08-30 14:43:33
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Zgodnie z francuską reklamą powinien reagować na pieszego.

    zależy od jasności

  • 27. Data: 2018-08-30 14:51:05
    Od: p...@g...com

    --zależy od jasności

    ja mysle ze Creeper powiniec miec bagietke i wtedy go rozpozna :-)

    najwieksi producenci maja z tym problem wiec skad pomysl ze w Cytrynie moze to
    zadzialac prawidlowo ?

    https://www.youtube.com/watch?v=bwbsyMoVX_A

  • 28. Data: 2018-08-30 15:15:32
    Od: z...@g...com

    Problem w tym że nie ma nigdzie informacji jak to działa i czy można to działanie
    sprawdzić.

  • 29. Data: 2018-08-30 16:11:19
    Od: <6...@1...161119.invalid> (Tom N)

    Cavallino w

    > W dniu 29-08-2018 o 20:14, J.F. pisze:
    [...]
    > Pieszy też będzie owinięty folią?

    Nie znasz dyrektywy 2015/3258/UE, którą to VI RP ma wprowadzić do końca
    2018?
    Tam jak byk stoi, że pieszy ma obowiązek poruszać się po drogach w odzieniu
    certyfikowanym, możliwym do wykrycie przez systemy aktywnego hamowania.

    --
    'Tom N'

  • 30. Data: 2018-08-30 16:40:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Pieszy też będzie owinięty folią?

    Wazne, ze odbicie bedzie jak od samochodu, to sie zobaczy czy system w
    ogole dziala.

    A potem mozna testowac na pieszych.

    J.