  • 1. Data: 2018-08-28 16:08:19
    Temat: Czy da sie wykupic samo AC ?
    Od: kamil <m...@g...com>

    Jak w temacie
    Patrzyłem link4 to wyskakuje AC i OC razem

  • 2. Data: 2018-08-28 16:29:07
    Temat: Re: Czy da sie wykupic samo AC ?
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 28 sierpnia 2018 09:08:22 UTC-5 użytkownik kamil napisał:
    > Jak w temacie
    > Patrzyłem link4 to wyskakuje AC i OC razem

    Da sie.
    Ale trzeba sie przejsc do agenta/oddzialu.
    Przy czym cena moze nie byc fajna.

  • 3. Data: 2018-08-28 17:01:04
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.08.2018 o 16:08, kamil pisze:
    > Jak w temacie
    > Patrzyłem link4 to wyskakuje AC i OC razem
    da się. Miałem tak w MTU przez wiele lat.
    ToMasz

  • 4. Data: 2018-08-29 14:10:31
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-08-2018 o 16:08, kamil pisze:
    > Jak w temacie
    > Patrzyłem link4 to wyskakuje AC i OC razem

    Bo akurat w linku się nie da.

  • 5. Data: 2018-08-29 15:54:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2018 o 16:08 kamil <m...@g...com> pisze:

    > Jak w temacie
    > Patrzyłem link4 to wyskakuje AC i OC razem

    Czemu chcesz to kupić osobno?

    TG

  • 6. Data: 2018-08-29 16:38:44
    Od: kamil <m...@g...com>

    > Czemu chcesz to kupić osobno?
    >
    > TG

    Bo OC juz mam opłacone

  • 7. Data: 2018-08-29 16:51:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2018 o 16:38 kamil <m...@g...com> pisze:

    > Bo OC juz mam opłacone

    To żaden problem, myślałem, że kombinujesz OC u jednego a AC w innym
    towarzystwie (bo taniej).
    AC możesz zawrzeć w dowolnym momencie - ale zazwyczaj taniej jest kupić
    pakiet: OC AC NW.
    Tak czy siak musisz załatwić to przez agenta.

    TG

  • 8. Data: 2018-08-30 08:51:18
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 28.08.2018 o 16:08, kamil pisze:
    > Jak w temacie
    > Patrzyłem link4 to wyskakuje AC i OC razem
    Da się i nawet czasem wychodzi taniej, niż OC+AC u jednego.
    Żona ma na przykład OC i AC w różnych firmach (jedno ubezpieczenie w
    Balcia a drugie nie pamiętam).
    Zwykle pakiet wychodzi taniej, ale bywają jak widac wyjątki.
    Jacek

  • 9. Data: 2018-08-30 09:31:43
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, August 30, 2018 at 8:51:21 AM UTC+2, Jacek wrote:

    > Zwykle pakiet wychodzi taniej, ale bywają jak widac wyjątki.
    > Jacek

    Znajoma ostatnio chciala AC w PZU majac OC u nich i wycenili jej drozej, niz kiedys
    proponowali jej razem w pakiecie przy zawieraniu OC.