  • 1. Data: 2018-08-29 19:41:36
    Temat: Jak działają nowe systemy w Citroenie?
    Od: z...@g...com

    Wie ktoś jak sprawdzić działanie systemu automatycznego hamowania w Citroenie? W
    serwisie nie potrafią mi powiedzieć. Tak nawiasem mówiąc to wogóle nie bardzo wiedzą
    co sprzedają.

  • 2. Data: 2018-08-29 19:57:10
    Temat: Re: Jak działają nowe systemy w Citroenie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik zbigniewgotkiewicz napisał w wiadomości
    >Wie ktoś jak sprawdzić działanie systemu automatycznego hamowania w
    >Citroenie?
    >W serwisie nie potrafią mi powiedzieć. Tak nawiasem mówiąc to wogóle
    >nie bardzo wiedzą co sprzedają.

    A jest z przodu cos, co wyglada jak radar ?

    Moze ustawic na lotnisku troche folii aluminiowej ...

    J.

  • 3. Data: 2018-08-29 20:05:19
    Od: z...@g...com

    W dniu środa, 29 sierpnia 2018 19:57:39 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A jest z przodu cos, co wyglada jak radar ?
    >
    > Moze ustawic na lotnisku troche folii aluminiowej ...
    >
    > J.

    Jest radar i kamera. Próbowałem z kartonami i nie zadziałało. Nigdzie w sieci nie
    mogę znaleźć testów pokazujących jak się ten system zachowuje. W serwisie nie wiedzą
    nawet jak jest zbudowany system start stop. Żenada.

  • 4. Data: 2018-08-29 20:14:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik zbigniewgotkiewicz napisał w wiadomości grup

    > A jest z przodu cos, co wyglada jak radar ?
    > Moze ustawic na lotnisku troche folii aluminiowej ...
    >
    >Jest radar i kamera. Próbowałem z kartonami i nie zadziałało.

    Owinac kartony folia ..

    >Nigdzie w sieci nie mogę znaleźć testów pokazujących jak się ten
    >system zachowuje.
    >W serwisie nie wiedzą nawet jak jest zbudowany system start stop.
    >Żenada.

    To moze zglosic do naprawy, ze system nie dziala ? :-)

    Chociaz ... moze lepiej nie draznic mechanikow :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-08-29 20:18:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-08-29 o 20:05, z...@g...com pisze:
    > Jest radar i kamera. Próbowałem z kartonami i nie zadziałało.

    W Klanie też nie zadziałało. :-)
    Ale tam wszystkie auta to NONAME.

    Robert

  • 6. Data: 2018-08-29 20:24:38
    Od: z...@g...com

    Zgłaszałem. Podłączyli komputer i powiedzieli że wszystko jest ok :)

  • 7. Data: 2018-08-29 21:42:12
    Od: z...@g...com

    Pomysł z odwołaniem folią nie jest trafiony bo system ma też reagować na człowieka i
    zwierzę.

  • 8. Data: 2018-08-29 21:46:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    5kg słoniny kup i powies na trasie przejazdu

  • 9. Data: 2018-08-29 21:47:33
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 29 sierpnia 2018 13:24:40 UTC-5 użytkownik z...@g...com
    napisał:
    > Zgłaszałem. Podłączyli komputer i powiedzieli że wszystko jest ok :)

    Przywiezc kartony przed dealera, owinac folia dla pewnosci :)
    Nagrac jak nie zareaguje.

    Powolac sie na niezgodnosc towaru z umowa opierajac sie na
    https://www.citroen.co.uk/about-citroen/technology/a
    ctive-safety-brake

    Zadac 10% zwrotu ceny.

    Ale nie wroze powodzenia :)

  • 10. Data: 2018-08-29 23:27:43
    Od: z...@g...com

    Robiłem już próby:
    https://youtu.be/9zAlU9tCO54

    Jeśli chodzi o niezgodność auta z jego opisem to było tego więcej. Sprzedawca
    zapewniał mnie że samochód jest wyposażony w miernik spadku ciśnienia w oponach. Po
    zakupie okazało się że brak tego wyposażenia. Okazało się że Citroen nie daje tego
    czujnika do samochodów zamawianych w wersjach ciężarowych. Zamówiłem też i zapłaciłem
    za radio cyfrowe. Po roku zorientowałem się że zamontowano radio które nie odbiera
    stacji nadających sygnał cyfrowy. Zgłosiłem to w lutym i do tej pory czekam na
    wymianę radia na takie jakie zamówiłem. Dla mnie to są jakieś jaja i zastanawiam się
    co z tym zrobić.