  • 41. Data: 2018-09-05 09:47:34
    Temat: Re: Jak działają nowe systemy w Citroenie?
    Od: z...@g...com

    A może ktoś wie jak jest zbudowany system start stop dla silnika 2 hdi Citroena.
    Pytam tu, bo w serwisie nie wiedzą :)

  • 42. Data: 2018-09-05 11:28:38
    Od: z...@g...com

    O, właśnie dostałem info z Yutuba że mój film o tym jak działa automatyczny system
    hamowania w Citroenie został w niektórych krajach zablokowany z powodu naruszenia
    praw autorskich :)

  • 43. Data: 2018-09-11 21:37:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-09-05 o 11:28, z...@g...com pisze:
    > O, właśnie dostałem info z Yutuba że mój film o tym jak działa automatyczny system
    hamowania w Citroenie został w niektórych krajach zablokowany z powodu naruszenia
    praw autorskich :)

    Dobre :)
    Zapytałby bym YT czy z powodu że pokazałeś znak firmowy czy moze już
    ktoś taki sam test zrobił albo wręcz sam citroen o to zadbał :(

    --
    Pozdr
    Janusz