  • 1. Data: 2018-08-28 20:51:00
    Temat: Darmowa nawigacja na zawsze
    Od: collie <c...@v...pl>

    W ostatnim numerze PC Format (9/2018) ukazał się -
    na załączonej płycie DVD - program nawigacyjny Waze,
    dla urządzeń z Androidem, anonsowany jako darmowa
    nawigacja na zawsze. Nawigacja ta ma łączyć najlepsze
    cechy takich programów jak Google Maps i Yanosik.
    Z opisu wynika, że większość bieżących informacji
    o korkach, remontach dróg, wypadkach, fotoradarach
    i kontrolach policyjnych pochodzi od użytkowników
    programu, czyli jak w Yanosiku. Może komuś się nada
    za 9,50 zł (koszt n-ru PC Format).

  • 2. Data: 2018-08-28 21:34:25
    Temat: Re: Darmowa nawigacja na zawsze
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 28.08.2018 o 20:51, collie pisze:
> [...]
    > i kontrolach policyjnych pochodzi od użytkowników
    > programu, czyli jak w Yanosiku. Może komuś się nada

    Czyli muszę przejść się do kiosku, kupić niepotrzebną mi gazetą aby mieć
    to: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wa
    ze&hl=pl ?
    Widzisz gdzieś sens?
    Dziękuje, ale nie skorzystam z tego sposobu.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2018-08-29 00:29:19
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.08.2018 14:05, Cavallino pisze:

    > Przecież to jest darmowy program.

    Program darmowy (vide tytuł wątku), jeno nośnik kosztuje
    9,50 zł. Ale za te 9,50 na tym nośniku prócz Waze masz
    jeszcze 10 pełnych wersji programów komercyjnych
    o wartości 900 zł - wśród nich The Bat! 8.0 Home Edition,
    świetny program pocztowy (używam, to wiem).

  • 4. Data: 2018-08-29 14:05:41
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    > i kontrolach policyjnych pochodzi od użytkowników
    > programu, czyli jak w Yanosiku. Może komuś się nada

    Do tego kiepski, głównie z racji małej ilości userów, a co za tym idzie
    braku informowania o radarach.

  • 5. Data: 2018-08-29 18:33:43
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 29.08.2018 o 00:29, collie pisze:

    > Program darmowy (vide tytuł wątku), jeno nośnik kosztuje
    > 9,50 zł.

    Samego nośnika nie kupisz, tylko z gazetą, wcześniej o nich nic nie
    wspominałeś.

    > Ale za te 9,50 na tym nośniku prócz Waze masz
    > jeszcze 10 pełnych wersji programów komercyjnych
    > o wartości 900 zł

    Czyli, jeśli "za darmo" to mam ich używać nawet jeśli do tej pory nie
    miałem potrzeby i te programy mnie nie interesowały?

    > - wśród nich The Bat! 8.0 Home Edition,
    > świetny program pocztowy (używam, to wiem).

    Nie taki świetny skoro piszesz z Thunderbirda, który i dla mnie jest
    programem całkowicie wystarczającym i nie mam zamiaru go zmieniać na
    jakiegoś nietoperza.

    --
    Czarek

  • 6. Data: 2018-08-29 22:32:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-08-29 o 18:33, Czarek pisze:

    > Nie taki świetny skoro piszesz z Thunderbirda, który i dla mnie jest
    > programem całkowicie wystarczającym i nie mam zamiaru go zmieniać na
    > jakiegoś nietoperza.

    Świetny jest do poczty.
    Pisanie z czegoś tam nic nie znaczy.
    Akurat ja piszę tu z Thunderbirda a uważam, że ten program jest beznadziejny
    do grup (ale nie mam czasu szukać czegoś mniej upierdliwego)

  • 7. Data: 2018-08-30 09:12:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.08.2018 22:32, cef pisze:

    > Świetny jest do poczty.
    > Pisanie z czegoś tam nic nie znaczy.
    > Akurat ja piszę tu z Thunderbirda a uważam, że ten program jest beznadziejny
    > do grup (ale nie mam czasu szukać czegoś mniej upierdliwego)

    Wyjąłeś mi to z ust. :)

  • 8. Data: 2018-08-30 14:40:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Program darmowy (vide tytuł wątku), jeno nośnik kosztuje
    > 9,50 zł.

    No właśnie - więc po co za niego płacić?

  • 9. Data: 2018-08-31 08:56:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-08-29 o 14:05, Cavallino pisze:
> [...]
    [...]

    > Przecież to jest
    > darmowy program.
    > Do tego kiepski, głównie z racji małej ilości userów, a co za tym idzie
    > braku informowania o radarach.

    Zależy gdzie - bardzo dobrze się sprawdza na Węgrzech i nie najgorzej na
    Słowacji :)
    Poza tym działa pod Androidauto.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 10. Data: 2018-08-31 19:52:45
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31-08-2018 o 08:56, Mirek Ptak pisze:
    > [...]
    >
    > Zależy gdzie

    Np. na Śląsku czy w Wielkopolsce. ;-)

    Podobno nieźle jest w Warszawie.

    >- bardzo dobrze się sprawdza na Węgrzech i nie najgorzej na
    > Słowacji :)

    Dobrze wiedzieć, przydałoby się nawet jutro, ale akurat tym razem do
    Chorwacji poleciałem lotem.....