eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak długo tarcze hamulcowe? › Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.
    nl!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad
    01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <i...@p...onet.pl> <4ccefed3$1@news.home.net.pl>
    <ian6g5$dag$1@mx1.internetia.pl> <ian6g0$f2a$2@inews.gazeta.pl>
    <4ccf1dd2$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
    <ian73u$h6e$1@inews.gazeta.pl> <ian7fb$iuv$1@mx1.internetia.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <ian9dh$thm$1@mx1.internetia.pl>
    <4ccf2c12$1@news.home.net.pl>
    <4ccf6a4c$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
    <iap37q$inv$1@inews.gazeta.pl>
    <4cd0759d$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
    <iapt4r$lq8$1@inews.gazeta.pl>
    <4cd0784b$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cd0a32b$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
    <4cd1dc1e$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
    <4cd26136$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@p...onet.pl> <iaubde$a8e$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@p...onet.pl> <iauobe$ork$1@inews.gazeta.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 05 Nov 2010 05:34:59 GMT
    Lines: 15
    Message-ID: <4cd39783$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1288935299 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20994 80.52.166.102:34195
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323250
    [ ukryj nagłówki ]

    begin kml

    > To nie jest teoria tylko praktyka. Różnica będzie zauważalna dla każego
    > kierowcy który wykonan odpowiednią (taką samą) ilość hamowań raz za
    > razem na różnych tarczach.

    Nie byłbym o tym taki przekonany, a miałem przyjemność przetestować co
    "dają" tanie tarcze nacinane/przewiercane przy takich samych klockach. W
    tym konkretnym przypadku fading był raczej większy niż na zupełnie
    seryjnym zestawie. Przypuszczam, że tania tarcza, pomimo nacięć/
    przewierceń, miała jednak gorszy system wentylacji od seryjnej, ogólnie
    lepszej jakości.

    --
    ignorance is bliss

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 05.11.10 07:30 to
  • 05.11.10 07:43 MarcinJM
  • 05.11.10 08:06 to
  • 05.11.10 08:15 kml
  • 05.11.10 08:16 kml
  • 05.11.10 08:18 kml
  • 05.11.10 08:20 kml
  • 05.11.10 08:21 kml
  • 05.11.10 08:21 kml
  • 05.11.10 08:22 kml
  • 05.11.10 08:23 kml
  • 05.11.10 08:24 kml
  • 05.11.10 08:25 kml
  • 05.11.10 08:26 kml
  • 05.11.10 08:40 to

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: