    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro
    Date: Mon, 22 Jul 2013 00:35:03 +0200

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:51eb4b46$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
    > się przynosiło butelki na wymianę, albo się chodziło włąśnie z kanką i
    > przelewało mleko z butelek w sklepie.
    > I komu to kur.... przeszkadzało?
    > Durniom z UE.

    A dzisiaj, owszem, kupisz mleko w szklanej butelce. Ale po wydudleniu tejże
    musisz odnaleźć taki duży polemnik z napisem szkło i zrobić tam jebut tą
    butelką, OIMW, regulamin sortowania nie precyzuje pory doby, więc zdarza mi
    się, jak z psami na spacer idę, nawet o 1 w nocy takie jebut machnąć.
    Oczywiście, o tej porze staram się to zrobić jak najciszej. Ale za dnia, to
    się zbytnio nie krępuję. Co więc zyskaliśmy? Dodatkowy hałas na jebutanie
    butelkami po pojemniku, oraz porcja szkła, która już nie idzie "na wymianę",
    baaardzo to "ekologiczne". Chociaż w osiedlowym sklepie cukierniczym, nadal
    moge wytrąbić oranżadę na miejscu :))