  • Data: 2013-07-23 11:13:05
    Temat: Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-23 08:35, AlexY pisze:
    > [..]

    > Jak się ma kiepskiego prawnika/nie ma go wcale to i wygraną sprawę się
    > przegra, ja tu widzę zwykłą regulację cen a nie stwierdzenie zdarzenia
    > gospodarczego które faktycznie wystąpiło (kupił, zwiększył wartość,
    > sprzedał).

    Że wystąpiło w takim rozmiarze jak wpisane na fakturze to nie wiesz.
    Oprócz tego co ty widzisz to zapytaj swojej księgowej (jeśli masz
    firmę). To jest tak gruby przewał, ze tylko internetowi fighterzy mogą
    twierdzić, że US nie ma się czego przyczepić. Dlatego jak ktoś chce
    kupić coś bezwartościowego za dużą kasę to nie kupuje rzeczy materialnej
    bo tę łatwo oszacować przez biegłych. Kupuje się wartości intelektualne,
    konsulting, prawo do znaku towarowego itp bzdety.

    --
    pozdrawiam
    MD