  • Data: 2013-07-23 17:31:44
    Temat: Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Też mi się nie podoba patentowanie bule głupot - na przykład:
    >
    > - położenie obok siebie dwóch kondensatorów tak że prąd przepływa przez nie
    >
    > w przeciwne strony jest opatentowane,
    >
    > - użycie zamiast jednej dwóch szpulek (jedna wchodzi w drugą) do nawinięcia
    >
    > dwu uzwojeń jest opatentowane.

    Moze zostalo tylko zgloszone, co wcale nie musi oznaczac przyznania patentu. W
    polskich bazach UP jest wyszczegolnione, przyznano patent, odmowa przyznania, brak
    oplaty, czas wygasniecia itp. Co do samych podzespolow wylutowanych z karty
    graficznej, eeprom wylutowany z karty ma zawartosc, w sklepie tego nie kupimy:)