  • 1. Data: 2009-04-10 16:49:08
    Temat: Jak bida to moze jakis nowy kolorek...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    http://www.chip.pl/news/sprzet/kamery-i-aparaty/2009
    /04/leica-m8-w-bieli
    ''Możliwości aparatu Leica M8, czy to analogowego, czy cyfrowego, nie
    trzeba zachwalać - każdy profesjonalista je zna. Reszta zazdrości.''

    Tak, możliwości cyfrowej wersji jak ta zazdrość :)
    Ja tylko czekam, kiedy kupi to jakiś LG czy inny Acer...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-04-10 17:04:31
    Temat: Re: Jak bida to moze jakis nowy kolorek...
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <grntad$1s2$1@news.wp.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:
> [...]
    >
    > Tak, możliwości cyfrowej wersji jak ta zazdrość :)
    > Ja tylko czekam, kiedy kupi to jakiś LG czy inny Acer...

    A czasami nie kupił już Panasonic?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 3. Data: 2009-04-10 19:39:11
    Od: Nazgul <...@v...pl>

    Janko Muzykant pisze:
> [...]
    >
    > Tak, możliwości cyfrowej wersji jak ta zazdrość :)
    > Ja tylko czekam, kiedy kupi to jakiś LG czy inny Acer...

    No cóż. To, że większość zwykła jadać w McDonaldzie nie przekreśla
    wykwintnych restauracji. Na rynku jest miejsce i dla Mercedesa i dla
    Ssang Yonga. na tym właśnie polega rynek. Jeszcze...
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

  • 4. Data: 2009-04-10 19:51:53
    Od: Nazgul <...@v...pl>

    l...@l...localdomain pisze:

    > A czasami nie kupił już Panasonic?

    Na pewno współpracują, tak jak Sony z Zeissem.

  • 5. Data: 2009-04-10 20:51:58
    Od: robertar <r...@w...pl>

    ''Możliwości aparatu Leica M8, czy to analogowego, czy cyfrowego, nie
    > trzeba zachwalać - każdy profesjonalista je zna. Reszta zazdrości.''

    Tu:
    http://www.dxomark.com/index.php/eng/Image-Quality-D
    atabase/Compare-cameras/(appareil1)/197|0/(appareil2
    )/194|0/(appareil3)/250|0/(onglet)/0/(brand)/Nikon/(
    brand2)/Nikon/(brand3)/Leica

    wrzuciłem do "porównywarki" trzy aparaty: Nikona d70, d40x i Leicę M8.

    Po obejrzeniu wykresów wersja cyfrowa M8 nie budzi we mnie żadnej
    zazdrości.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 6. Data: 2009-04-10 21:35:25
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    robertar pisze:
> [...]
    > wrzuciłem do "porównywarki" trzy aparaty: Nikona d70, d40x i Leicę M8..
    > Po obejrzeniu wykresów wersja cyfrowa M8 nie budzi we mnie żadnej

    No bo to przecież absolutnie wiadomo, że lepszość aparatu mierzy się w
    słupkach na dxo, a ta leica nie umywa się do d40x! :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 7. Data: 2009-04-10 21:55:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nazgul pisze:

    > No cóż. To, że większość zwykła jadać w McDonaldzie nie przekreśla
    > wykwintnych restauracji. Na rynku jest miejsce i dla Mercedesa i dla
    > Ssang Yonga. na tym właśnie polega rynek. Jeszcze...

    A co tam jest restauracyjnego w tej Leice? Poza czerwoną kropką
    oczywiście. Kiepska matryca sprzed paru lat, brak obiektywów
    projektowanych pod tąże, naiwne teksty nieprzeciętności niczym spisane z
    witryny jakiegoś banku z kredytami, a może zdjęcia na poziomie
    najtańszego lustrzanego olka?

    Jak w Krakowie nie ma już restauracji tak na świecie nie ma już aparatów
    pisanych przez duże A. Ale mnie to na szczęście nie przeszkadza.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jako Polak oczywiście jestem tolerancyjny i uczciwy/

  • 8. Data: 2009-04-10 21:56:00
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <groe30$qgm$1@inews.gazeta.pl>,
    dominik nabazgrał:
> [...]
    >
    > No bo to przecież absolutnie wiadomo, że lepszość aparatu mierzy się w
    > słupkach na dxo, a ta leica nie umywa się do d40x! :)

    No tak, przecież dxo nie mierzy szybkości AF!!!1!1~ :>

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 9. Data: 2009-04-10 22:20:32
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Jak w Krakowie nie ma już restauracji tak na świecie nie ma już aparatów
    > pisanych przez duże A. Ale mnie to na szczęście nie przeszkadza.

    Będzie Pentax 645D ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2009-04-10 22:35:49
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Chciałem tylko powiedzieć, że...