-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: MMS <n...@S...interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: JTD kręci i nie odpala.
Date: Sat, 09 Jul 2011 17:01:33 +0300
Organization: http://onet.pl
Lines: 14
Message-ID: <iv9qjs$oed$1@news.onet.pl>
References: <iv401i$v44$1@news.onet.pl> <iv5a3u$ekf$1@inews.gazeta.pl>
<1...@a...googlegroups.com>
<iv6le3$r11$2@news.onet.pl> <iv6nid$vrv$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<iv6t03$vrs$1@news.onet.pl> <iv7hcm$6or$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<iv7keb$485$1@news.onet.pl> <iv7q3d$902$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<iv8ku1$de4$1@news.onet.pl> <iv8ql4$17e$1@news.onet.pl>
<iv93c0$an0$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iv9n0d$94a$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-68-29-185.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1310223804 25037 89.68.29.185 (9 Jul 2011 15:03:24 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Jul 2011 15:03:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <iv9n0d$94a$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383409
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-09 17:01, Czarek Daniluk pisze:
> W dniu 2011-07-09 10:26, Michał Gut pisze:
>> u mnie byly cale (chyba) bo silnik pracuje normalnie i mooooze ma tyci
>> tyci wiekszy apetyt na paliwo. w mocy nie widze roznicy. ale u mnie
>> strzelil rozrzad na jalowych obrotach
>
> Rozmawiałem ze znajomym z warsztatu zajmującego się dieslami.
> W JTD 16V pomimo pęknięcia dźwigienek nie zabezpiecza to zaworów przed
> pokrzywieniem samych grzybków ;)
>
A w dokumentacji pisze, że dźwigienki są rozmyślnie osłabione aby tak
właśnie się działo. I u mnie tak się stało. Odpaliłem i jest ok ;)
Nie mniej jednak są przypadki, że realia zweryfikują myśl techniczną ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 09.07.11 16:03 MMS
- 09.07.11 17:35 Czarek Daniluk
- 09.07.11 17:36 Czarek Daniluk
- 09.07.11 16:58 MMS
- 09.07.11 17:00 MMS
- 09.07.11 21:37 Michał Gut
- 09.07.11 21:39 Michał Gut
- 10.07.11 06:04 MMS
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=