eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJTD kręci i nie odpala.Re: JTD kręci i nie odpala.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: MMS <n...@S...interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Date: Fri, 08 Jul 2011 06:34:31 +0300
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <iv61g3$37m$1@news.onet.pl>
    References: <iv401i$v44$1@news.onet.pl> <iv4mnj$oef$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv50qr$aqv$1@news.onet.pl> <iv54bp$rss$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv54ud$ref$1@news.onet.pl> <iv59hn$t4j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-29-185.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1310099779 3318 89.68.29.185 (8 Jul 2011 04:36:19 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jul 2011 04:36:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <iv59hn$t4j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383039
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-08 00:47, Michał Gut pisze:
    >> Rozrząd założony na oryginalnych przyrządach blokujących.
    >> Czujnik zderzeniowy sprawdziłem - ok.

    > c) wtryski podaja paliwo w niewlasciwej fazie. ale tu mowisz ze
    > ustawiles rozrzad prawidlowo oryginalna blokada.
    > nie ma wala albo ustawiles rozrzad o 180 stopni odwrotnie i leje paliwo
    > na wydechu a nie sprezaniu (bo rozrzad obrocony). nie mniej jednak swad
    > diesla powinienes byc w stanie wyczuc w tej sytuacji. biorac pod uwage
    > ze to common rail to objaw bardzo pasuje (dlatego ze kazdy wtryskiwacz
    > jest sterowany osobno). bledow nie widac bo dla komputera wszystko cacy,
    > czyjnik gmp dziala, przeplyw powietrza jest,wtryskiwacze
    > dzialaja...tylko nie wtedy gdy powinny.
    >
    > upewnij sie ze nie da sie z oryginalna blokada zalozyc rozrzadu
    > dokladnie 180 stopni obroconego.

    Blokada wału zawsze ustala GMP tłoka na pierwszym cylindrze, a Blokada
    rozrządu ustala w stosunku do niego zawory. Jak to niby pomylić ? Gdyby
    nawet, to w instrukcji serwisowej podali by taką ewentualność.
    No i chyba byłoby czuć ropę z wydechu.
    Faktem jest tylko to, że jakiś dym wydostaje się przez rurę wydechową
    ale nie jest to nic o zapachu ani ropy ani spalin ropy.

    > albo zalozyles rozrzad i owszem ale zabek nie w te strone (tyle ze
    > powinienes slyszec nieco inna prace silnika podczas uruchamiania.

    Nie dość, że blokady, to jeszcze pasek ma oznaczenia, które podczas
    zakładania pasują do oznaczeń na wale i kole rozrządu. Musi wszystko
    pasować co do ząbka. Tu nie można się pomylić.

    Nieco inną pracę ? Rozrusznik kręci jak szalony i efekt jest taki jakby
    dla porównania w benzyniaku nie było iskry.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: