    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: JPEG vs RAW - Dynamic Range | 450D
    Date: Tue, 29 Sep 2009 02:14:11 -0700 (PDT)

    On 29 Sep., 11:05, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Nie popisuj się chamstwem, bo to wraca.
    >
    > --
    > Mirek

    to nie przypadek ze autor wypowiedzi do ktorej ja sie ustosunkowuje ma
    takie skojarzenia.
    widac spora czesc procesow myslowych zajmuja sprawy zwiazane z szambem
    itp.

    nie kazdemu patrzac na zdjecie niezaleznie od tego jak technika byloby
    wykonane nasuwaja sie takie wlasnie obrazy. Sam przeciez pisze co
    widzi na HDR.

    co do uwagi "wraca" .. a byc moze teraz wlasnie wraca - tyle ze w
    druga strone he?