  • Data: 2009-09-29 14:56:31
    Temat: Re: JPEG vs RAW - Dynamic Range | 450D
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY wrote:

    > jezeli ktos patrzac na obraz ma skojarzenia z wymienionym tutaj g...
    > to oznacza ze ma szambo w glowie - oczywiscie myslowe.

    a ty co masz w głowie? imho pustkę, to ja już wole moje szambo

> [...]
    > Bez tego takie skojarzenie nie byloby mozliwe.
    > Nie jest mozliwym kojarzenie czegos co nie istnieje.
    > Szambo jest miejscem przeznaczonym do magazynowania g.
    > Jesli ktos czerpie takie skojarzenia z wlasnych zasobow umyslowych ,
    > tzn sa one szambem , gdyz szambo sluzy wlasnie do gramadzenia takich
    > rzeczy , a w katergorii umyslowej - pojec.
    >
    > Bardzo trafne porownanie - jestem nawet z niego dumny.
    >

    > Ach przypomnialem sobie autora cytowanego fragmenciku.
    > Bruno Schulz. Tragiczna postac. To chyba fragment sklepow
    > cynamonowych - ale nie jestem rzeczywiscie pewien. Moze pomozesz

    intelektualista prawdziwy nam na grupę zawitał. twoje używanie prozy Schulza
    jest równie subtelne jak łamanie palców przez gestapowca klapą od pianina na
    którym grywa Schuberta, w przerwach od ciężkiej pracy.

    > To dla mnie waznieniesze niz wrazenia Dyjora na temat HDR.

    Wciąż nie widzisz, że ja nazywam kicz gównem a ty obrażasz mnie osobiście.
    Żądam więc przeprosin i odwołania napisanych przez ciebie słów, chyba ze
    jesteś kompletnie pozbawiony honoru.

    acha jak tam to prawo europejskie sie ma bo jeszcze nie odszczekałeś tamtych
    bzdetów.