  • Data: 2013-10-03 18:32:04
    Temat: Re: Iskra-1 vs Franc: 0:1
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 października 2013 18:15:03 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:
> [...]
    fotoradarami stacjonarnymi. Urządzenia są już zamontowane na wszystkich drogach na
    których pobierane jest myto od ciężarówek. Według mnie jest bardzo prawdopodobne że
    pojawia się jakieś kosmetyczne zapisy o odpowiedzialności właściciela pojazdu.
    Wprowadzi to ten rzad i parlament bo zapewne są już umówieni że przegrają. Dzisiejsza
    opozycja do wyborów będzie darła ryja. A po wyborach oczywiście nic nie zmieni. Z
    wyjątkiem atestowanego źródła czasu systemy oparte na pomiarze odcinkowym nie
    potrzebują żadnych badać, homologacji, dopuszczeń itp.

    > Ha, a jeszcze rok temu szef ITD łapany na popieprzeniu po trasie
    >
    > twierdził, że pomiar odcinkowy (między słupkami milowymi) jest
    >
    > niewiarygodny i tylko radary lub pochodne mogą dobrze ocenić prędkość :)
    >

    > No ale właśnie - złapią mnie na odcinkowym i mandat dadzą za ile
    >
    > przekroczoną prędkość? W końcu mogłem zapieprzać 210km/h a potem skoczyć
    >
    > do Maca na burgera... coś to rąk i nóg nie ma...

    ma sens. Celem nie jest zarobienie kasy na mandatach a ograniczenie liczby wypadków.
    To co zbierają z mandatów to jakaś mało istotna kwota w stosunku z wydatkami budżetu
    związanymi z wypadkami. Ludzie jeżdżą szybciej niż wolno bo chcą szybciej dojechać.
    Jak nie da się szybciej dojechać to przekraczanie prędkości straci sens.