-
1. Data: 2013-10-03 08:35:31
Temat: Iskra-1 vs Franc: 0:1
Od: Franc <w...@w...pl>
Grupo,
Krótki opis o tym, jakim to bohaterem jestem i pokonałem system. :-)
Tak naprawdę chodzi mi o to, że sami policjanci wiedzą, że ISKA-1 jest do
rzyci i będzie trudno obronić swój pomiar.
Trasa Gniezno-Poznań. Jakieś 30 kilometrów przed Poznaniem zaczynają się na
prawo i lewo tereny zabudowane, hale magazynowe, światła, ograniczenia do
60 itp.
Jadę więc sobie, widzę ograniczenie do 60, to zwalniam i na przekraczając
znak widzę, że mam 65 (wyświetlacz cyfrowy w C4 - nie ma mowy o pomyłce).
Dodatkowo widzę, że ładny kawałek dalej czai się pan policjant, który o
dziwo wychodzi i zatrzymuje do kontroli.
OK - wiem ile jechałem, luzik.
Podchodzi i pokazuje mi prędkość "88" przez opuszczoną szybkę. Od razu
przekazałem info, że ja mandatu nie przyjmuję. Potem standard - dokumenty
do kontroli. Coś popisał w jakimś bloczku (pierwszy raz widziałem takie
coś), dorzucił pod wąsem, że się "TVN naoglądałem".
Zaczyna wchodzić w dyskusję, że on mnie dwa razy mierzył, że może to w
sumie udowodnić i na pytanie, czy piszemy wniosek do sądu - odpowiedziałem
"proszę pisać".
Po chwili oddał mi dokumenty, dał pouczenie i tyle. Mało się nie
roześmiałem w głos idąć do auta.
Żona potem dopowiedziała, że stał centalnie pod linią wysokiego napięca.
Odmawiajcie przyjmowania mandatów z ISKRY, bo sami nie wiedzą co czynią.
--
Franc
-
2. Data: 2013-10-03 08:49:40
Temat: Re: Iskra-1 vs Franc: 0:1
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 03.10.2013 08:35, Franc pisze:
> Grupo,
>
> Krótki opis o tym, jakim to bohaterem jestem i pokonałem system. :-)
>
> Tak naprawdę chodzi mi o to, że sami policjanci wiedzą, że ISKA-1 jest do
> rzyci i będzie trudno obronić swój pomiar.
>
> Trasa Gniezno-Poznań. Jakieś 30 kilometrów przed Poznaniem zaczynają się na
> prawo i lewo tereny zabudowane, hale magazynowe, światła, ograniczenia do
> 60 itp.
>
> Jadę więc sobie, widzę ograniczenie do 60, to zwalniam i na przekraczając
> znak widzę, że mam 65 (wyświetlacz cyfrowy w C4 - nie ma mowy o pomyłce).
> Dodatkowo widzę, że ładny kawałek dalej czai się pan policjant, który o
> dziwo wychodzi i zatrzymuje do kontroli.
> OK - wiem ile jechałem, luzik.
> Podchodzi i pokazuje mi prędkość "88" przez opuszczoną szybkę. Od razu
> przekazałem info, że ja mandatu nie przyjmuję. Potem standard - dokumenty
> do kontroli. Coś popisał w jakimś bloczku (pierwszy raz widziałem takie
> coś), dorzucił pod wąsem, że się "TVN naoglądałem".
> Zaczyna wchodzić w dyskusję, że on mnie dwa razy mierzył, że może to w
> sumie udowodnić i na pytanie, czy piszemy wniosek do sądu - odpowiedziałem
> "proszę pisać".
>
> Po chwili oddał mi dokumenty, dał pouczenie i tyle. Mało się nie
> roześmiałem w głos idąć do auta.
> Żona potem dopowiedziała, że stał centalnie pod linią wysokiego napięca.
>
> Odmawiajcie przyjmowania mandatów z ISKRY, bo sami nie wiedzą co czynią.
Z Iskry-1, Rapida 1a, Rapida2ka i K-15. Tak wiedzą. Takich historyjek
mam na e-mailu dziesiątki co tydzień z podziękowaniami. Przy okazji jak
traficie na Adama Rakowskiego z Gnieźnieńskiej drogówki, to możecie go
pozdrowić ode mnie i podziękować, bo dzięki jego głupocie zacząłem
szukać jak udowodnić mu, że nie miał racji, a znalazłem, co znalazłem.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
3. Data: 2013-10-03 08:58:18
Temat: Re: Iskra-1 vs Franc: 0:1
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2013-10-03 08:35, Franc pisze:
> Grupo,
>
> Krótki opis o tym, jakim to bohaterem jestem i pokonałem system. :-)
Pogratulować :)
> Tak naprawdę chodzi mi o to, że sami policjanci wiedzą, że ISKA-1 jest do
> rzyci i będzie trudno obronić swój pomiar.
Zdaje się, że to jednak nie tak prosto...
(...)
> Po chwili oddał mi dokumenty, dał pouczenie i tyle. Mało się nie
> roześmiałem w głos idąć do auta.
> Żona potem dopowiedziała, że stał centalnie pod linią wysokiego napięca.
Czyli dokonywał pomiarów niezgodnie z instrukcją. Pytanie tylko czy
robią to celowo, z głupoty, czy nieznajomości warunków użytkowania
tego patentu.
> Odmawiajcie przyjmowania mandatów z ISKRY, bo sami nie wiedzą co czynią.
Można, ale nie znaczy to, że odmowa będzie skuteczna.
-
4. Data: 2013-10-03 09:06:53
Temat: Re: Iskra-1 vs Franc: 0:1
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 03.10.2013 08:58, Artur Maśląg pisze:
> Można, ale nie znaczy to, że odmowa będzie skuteczna.
Policjant: A ile Pan jechał?
Kierowca: A w którym dokładnie miejscu?
:D
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
5. Data: 2013-10-03 10:47:54
Temat: Re: Iskra-1 vs Franc: 0:1
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 08:35:31 +0200 osobnik zwany Franc napisał:
> Jadę więc sobie, widzę ograniczenie do 60, to zwalniam i na
> przekraczając znak widzę, że mam 65 (wyświetlacz cyfrowy w C4 - nie ma
> mowy o pomyłce)
ale wiesz, że jego dokładność jest taka sama jak analogowych? to nie są
dane z GPS
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
6. Data: 2013-10-03 11:04:59
Temat: Re: Iskra-1 vs Franc: 0:1
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2013-10-03 10:47, masti pisze:
> Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 08:35:31 +0200 osobnik zwany Franc napisał:
>
>> Jadę więc sobie, widzę ograniczenie do 60, to zwalniam i na
>> przekraczając znak widzę, że mam 65 (wyświetlacz cyfrowy w C4 - nie ma
>> mowy o pomyłce)
>
> ale wiesz, że jego dokładność jest taka sama jak analogowych? to nie są
> dane z GPS
>
Dla niektórych osób analogowy jest mniej czytelny niż cyfrowy. Chodzi o
zerknięcie na niego przez chwilę (wskazówka zmusza do myślenia i
interpretacji odebranego wyniku, cyfrowy wyświetla gotowy wynik)
--
Pozdrawiam
Lewis
-
7. Data: 2013-10-03 11:06:32
Temat: Re: Iskra-1 vs Franc: 0:1
Od: Franc <w...@w...pl>
Dnia Thu, 3 Oct 2013 08:47:54 +0000 (UTC), masti napisał(a):
> Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 08:35:31 +0200 osobnik zwany Franc napisał:
>
>> Jadę więc sobie, widzę ograniczenie do 60, to zwalniam i na
>> przekraczając znak widzę, że mam 65 (wyświetlacz cyfrowy w C4 - nie ma
>> mowy o pomyłce)
>
> ale wiesz, że jego dokładność jest taka sama jak analogowych? to nie są
> dane z GPS
Ależ oczywiście, że wiem o tym.
Mam również pełną świadomość tego, że jadać na oponach oryginalnie
dołączonych przez producenta do auta (jakieś ENERGY coś tam) licznik
"zawyża" swoje wskazania o ileś tam procent.
:-)
--
Franc
-
8. Data: 2013-10-03 11:12:09
Temat: Re: Iskra-1 vs Franc: 0:1
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości
>Krótki opis o tym, jakim to bohaterem jestem i pokonałem system. :-)
>Tak naprawdę chodzi mi o to, że sami policjanci wiedzą, że ISKA-1
>jest do
>rzyci i będzie trudno obronić swój pomiar.
Obronic to akurat bedzie bardzo latwo - "nacisnalem przycisk i na
wyswietlaczu pojawilo sie 80, a wolno 50".
I na tej podstawie sad cie skaze.
No chyba ze sie sad naogladal telewizji, albo tez mial kiedys
stycznosc z Iskra :-)
Co innego jak bedziesz mial tarcze z tachografu, a moze i zapis z GPS
wystarczy.
No chyba ze ... spytac swiadka "pamietajac o odpowiedzialnosci za
skladanie falszywych zeznan prosze odpowiedziec - jak czesto pana
radar pokazuje tak niewiarygodne wyniki ze nawet pan odstepuje od
ukarania".
J.
-
9. Data: 2013-10-03 11:18:17
Temat: Re: Iskra-1 vs Franc: 0:1
Od: Franc <w...@w...pl>
Dnia Thu, 3 Oct 2013 11:12:09 +0200, J.F napisał(a):
> Obronic to akurat bedzie bardzo latwo - "nacisnalem przycisk i na
> wyswietlaczu pojawilo sie 80, a wolno 50".
> I na tej podstawie sad cie skaze.
> No chyba ze sie sad naogladal telewizji, albo tez mial kiedys
> stycznosc z Iskra :-)
Byłbym walczył.
> Co innego jak bedziesz mial tarcze z tachografu, a moze i zapis z GPS
> wystarczy.
No skąd bym miał mieć :-)
> No chyba ze ... spytac swiadka "pamietajac o odpowiedzialnosci za
> skladanie falszywych zeznan prosze odpowiedziec - jak czesto pana
> radar pokazuje tak niewiarygodne wyniki ze nawet pan odstepuje od
> ukarania".
Poszedłbym w kierunku faktu błędnego pomiaru z powodu złego sposoby
przeprowadzania pomiaru - linia wysokiego napięcia bezpośrednio nad
policjantem, samochody dookoła (za mną, przejeźdzające obok). :-)
--
Franc
-
10. Data: 2013-10-03 11:28:02
Temat: Re: Iskra-1 vs Franc: 0:1
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
Dnia Thu, 3 Oct 2013 11:12:09 +0200, J.F napisał(a):
>> Obronic to akurat bedzie bardzo latwo - "nacisnalem przycisk i na
>> wyswietlaczu pojawilo sie 80, a wolno 50".
>> I na tej podstawie sad cie skaze.
>> No chyba ze sie sad naogladal telewizji, albo tez mial kiedys
>> stycznosc z Iskra :-)
>Byłbym walczył.
Walczyc to ty se mozesz ... choc masz dobra zone i wystarczy fotka ze
stali pod kablem :-)
>> Co innego jak bedziesz mial tarcze z tachografu, a moze i zapis z
>> GPS
>> wystarczy.
>No skąd bym miał mieć :-)
Rozne rzeczy ludzie maja :-)
Akurat sporo nawigacji potrafi slad nagrac, tylko ze to dowod zaden,
bo latwo zmienic.
>> No chyba ze ... spytac swiadka "pamietajac o odpowiedzialnosci za
>> skladanie falszywych zeznan prosze odpowiedziec - jak czesto pana
>> radar pokazuje tak niewiarygodne wyniki ze nawet pan odstepuje od
>> ukarania".
>Poszedłbym w kierunku faktu błędnego pomiaru z powodu złego sposoby
>przeprowadzania pomiaru - linia wysokiego napięcia bezpośrednio nad
>policjantem, samochody dookoła (za mną, przejeźdzające obok). :-)
A jakby linii nie bylo ?
Ty twierdzisz ze inne pojazdy byly, policjant ze tylko jeden widzial,
zreszta w instrukcji chyba pisza ze Iskra pozwala na pomiar
najszybszego w grupie.
P.S. W zabudowanym chyba czesto po poboczu idzie prad, wiec moze do
urzedu po mape i pokazac ze stali dokladnie nad kablem, o ile nie
wystarczy fotka ze pod drutami :-)
J.