  • Data: 2009-03-04 16:28:42
    Temat: Re: Inżynieria w kuchni :-)
    Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2f8ec610-9ce4-464a-8aa3-3621aa05c35f@l39g2000yq
    n.googlegroups.com...
    On 4 Mar, 09:44, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A druga sprawa - nawet jak zachodza, to aluminium jako bardziej
    > aktywne sie utlenia.
    > I zamiast rdzawego zacieku jest grubsza warstwa tlenku na obuchu.

    A widziałeś aluminiową tabliczkę znamionową na nierdzewnym zbiorniku
    przy obecności choćby śladu wilgoci? Po paru miesiącach jest
    nieczytelna, po roku przestaje istnieć. Jakoś nie zauważyłem takiej
    intensywnej korozji na tym tłuczku, a wilgoci mu nie brakuje.
    Konrad

    A może ten tłuczek jest ze ZnAlu,
    albo innego stopu aluminium?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.