  • 1. Data: 2010-11-01 13:00:30
    Temat: Internetowy fotolab dla odbitek 16:9 i 4:3 ?
    Od: j00zef <k...@g...com>

    Czolem

    Planuje wydruk paru setek cyfrowych zdjec o roznych formatach ( 16:9 ,
    4:3 i kadrowane) - wszystkie napotkane laby potrafia wydrukowac w
    formacie 4:3 albo 3:2 . Znacie adresy internetowych labow, ktore
    drukuja zdjecia w roznych formatach bez przycinania albo bez bocznych
    "bialych" pasow ?
    Bede wdzieczny za namiary.

    --
    j00zef

  • 2. Data: 2010-11-01 14:08:05
    Temat: Re: Internetowy fotolab dla odbitek 16:9 i 4:3 ?
    Od: osiek <o...@g...pl>

    j00zef pisze:
> [...]
    > formacie 4:3 albo 3:2 . Znacie adresy internetowych labow, ktore
    > drukuja zdjecia w roznych formatach bez przycinania albo bez bocznych

    szukaj labu który oferuje no format 13 lub 15. Wtedy jeden bok ma 15 cm
    a drugi wynikający z promocji. A poza tym co przeszkadzają Ci białe
    pasy? Do obcięcia je

  • 3. Data: 2010-11-01 14:17:34
    Od: j00zef <k...@g...com>

    On 1 Lis, 15:08, osiek <o...@g...pl> wrote:
    > j00zef pisze:> Czolem

    > szukaj labu który oferuje no format 13 lub 15. Wtedy jeden bok ma 15 cm
    > a drugi wynikający z promocji. A poza tym co przeszkadzają Ci białe
    > pasy? Do obcięcia je

    Wyszedlem z pomyslu,ze jezeli lab ma papier na rolce o danej
    szerokosci to moze przeciez tak ciac kolejne zdjecia,zeby tych bialych
    pasow nie bylo. Wystaczy mi ,zeby wybrac "wysokosc" zdjecia a
    szerokosc lab juz sam sobie dobierze. Czy jakis lab wpadl na taki
    pomysl ? :)

    --
    j00zef

  • 4. Data: 2010-11-01 14:31:21
    Od: osiek <o...@g...pl>

    j00zef pisze:

> [...]
    > pasow nie bylo. Wystaczy mi ,zeby wybrac "wysokosc" zdjecia a
    > szerokosc lab juz sam sobie dobierze. Czy jakis lab wpadl na taki

    no to o tym Ci wlasnie piszę. Kiedyś miał taką usługę fotojoker

  • 5. Data: 2010-11-01 15:21:59
    Od: Sawi <s...@p...onet.pl>

    Czy jakis lab wpadl na taki

    http://fotonet.info/ ma takie zmienne szerokości

    --
    Pozdrawiam,
    Sawi

  • 6. Data: 2010-11-01 15:38:40
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 1 Nov 2010 06:00:30 -0700 (PDT), j00zef wrote:
    > drukuja zdjecia w roznych formatach bez przycinania albo bez bocznych
    > "bialych" pasow ?

    Co rozumiesz przez ,,bez przycinania''?

    www.fotonet.tychy.pl wydrukuja dowolny aspekt, maja kilka szerokosci
    papieru do wyboru. Tylko z koncem zdjecia ten papier trzeba uciac, stad
    moje pytanie powyzej...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 7. Data: 2010-11-01 16:45:58
    Od: j00zef <k...@g...com>

    On 1 Lis, 16:38, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

> [...]
    >
    > www.fotonet.tychy.plwydrukuja dowolny aspekt, maja kilka szerokosci
    > papieru do wyboru. Tylko z koncem zdjecia ten papier trzeba uciac, stad

    Dzieki za namiar - zwrot "bez przycinania" rozumiem przez to,ze
    zdjecia w "nie natywnych formatach" nie beda mialy bialych pasow po
    bokach (gilotyna w automacie sama je utnie). Nie chce spedzic
    parunastu godzin na cieciu kazdego wydruku :).

    Wysle maila do tych labow - oferta wyglada bardzo zachecajaco.

    --
    j00zef

  • 8. Data: 2010-11-01 21:52:28
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-11-01 17:45:58 +0100, j00zef <k...@g...com> said:

    > Wysle maila do tych labow - oferta wyglada bardzo zachecajaco.

    Akurat mogę ich polecić. Robią na dobry, lub dobry +.

    Wszystkie laby pracujące na d-lab ach agfy to potrafią. Nie wiem jak
    inne maszyny, pewnie też, tylko obsłudze się nie chce.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-11-02 21:54:57
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 1 Lis, 14:00, j00zef <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > formacie 4:3 albo 3:2 . Znacie adresy internetowych labow, ktore
    > drukuja zdjecia w roznych formatach bez przycinania albo bez bocznych

    www.Fotokoda.pl
    Z tej strony ściągasz sobie program Kodak Zdjęcia.
    Potem w programie wybierasz opcja "cyfrowe" dla wszystkich zdjęć.
    W tej opcji krótszy bok masz taki jak szerokość papieru , dłuższy
    wynika z proporcji boków zdjęcia ,
    maksymalnie 305 mm. Więc maksymalnie możesz panoramki zamówić dla
    "cyfrowego 15x21".
    Kosztuje toto tyle co odbitki standardowe , a w tej chwili na 10x15
    również cyfrowe jest jakaś promocja- jak zamówisz 200 odbitek od
    jednego kopa to masz po 44 grosze.
    Papier Kodak Royal albo PX(fuj)
    Jakość całkiem całkiem , koszt przesyłki 6,5 PLN
    Marcin