  • Data: 2012-11-21 08:35:04
    Temat: Re: Internet z UPC - jak skonfigurowac dwa routery?
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Molski nabazgral(a):

    > Wygoooooglalem Jacka Podsiadlo.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Jacek_Podsiad%C5%82o
    > Maja radio internetowe, ramowka wydaje sie calkiem ciekawa.
    > BTW
    > czy w UPC predkosc wifi i po kablu powinny byc zblizone (router
    > Thompsona)? Z paru niezobowiazujacych prob mam wrazenie, ze wifi sie
    > strasznie slimaczy. Pewnie znajde gdzies strone pozwalajaca porownac
    > predkosci transferu? Znam sie na tym tyle co nic.

    Zalezy od lacza, przy 120MBit masz na kablu pelna predkosc ale juz po WiFi
    masz tylko polowe bo ruter to Draft'N 150 a nie dualband 300 i po prostu
    wiecej nie pociagnie.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.