    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Internet w domu bez umowy?
    Date: Mon, 10 Sep 2012 13:45:18 -0400

    On 10 Sep 2012 16:31:19 GMT, PK <k...@n...pl> wrote:

    >Np. obniżenie składki remontowej. Znam kilka osób, które wynegocjowały
    >coś takiego w spółdzielniach.

    no to juz chyba wiadomo skad sie biora animozje miedzy sasiadami,
    jesli takie sprawy wyjda na jaw. sadzisz, ze to sie oplaca? jestes w
    stanie przeliczyc to na pieniadze? czy naprawde tak trudno przystac na
    zdanie wiekszosci? jesli glosujesz w wyborach i twoj kandydat nie
    wygra, to tez cos chcesz z tego miec od tej drugiej czesci
    spoleczenstwa?

    >Jeśli sąsiadowi siądzie łącze (bo np. kupił sobie super osiedlówkę,
    >a nie Neo w molochu - standardowa sytuacja w mojej okolicy), to
    >przecież pozwolę mu sprawdzić pocztę albo wysłać PITa.

    >W wątku mówimy o stałym dzieleniu łącza za friko.

    nie. nie mowimy o tym. mowimy o:

    "Chodzi o to by znajoma miała u siebie w domu przez ok miesiąc
    internet przez WiFi i nie musiała się wiązać z dostawcą umową."

    napisane jest wyraznie: przez ok miesiąc

    >Stosując analogię żywieniową: nie mówimy o nakarmieniu kogoś, kto
    >w wyniku sytuacji losowej akurat jest głodny (bo mu się spaliło
    >mieszkanie i jest święto kościelne, więc wszystko zamknięte). Mówimy
    >o ludziach, którzy codziennie wbijaliby Ci się na obiad, bo nie chce
    >im się kupić albo gotować :).

    nie. wlasnie mowimy o sytuacji losowej. przez miesiac.

    >Wnosi to, że trudno się Ciebie czyta.

    przyjmujac twoj sposob myslenia, to moge powiedziec, ze nikt mi nie
    placi za uzywanie duzych liter, wiec nie widze powodu dlaczego mialbym
    to robic. tak mi latwiej. pasuje?

    > A co gdybym zaczął odpowiadać Ci
    >po chińsku albo po norwesku? Nie stwierdziłbyś, że "to jest polska grupa
    >i piszemy po polsku"?

    zaczynasz juz zanadto fantazjowac. zla analogia.

    >"Jedno wyklucza drugie"?

    potrafisz to wykazac?

    >Nie zajmuję się giełdą tylko kontraktami terminowymi. I nie sprawdzam
    >notowań co jakiś czas tylko, ściągam wszystkie dostępne dane non stop.

    i jesli nie sciagniesz w przeciagu tej czesci sekundy, to kontrakt
    wyjdzie poza deadline i swiat sie zawali. kogo ty chcesz bujac. daj
    spokoj.

    >Łącza 2mbit to oczywiście nie wyczerpuje, ale pobieram nowe dane
    >kilkanaście razy na sekundę. Dlatego zależy mi na stabilnym połaczeniu.

    hehehe. a co z tym _ogromnym_ zalacznikiem, ktorym sie wspomagales w
    poprzedniej odpowiedzi? wytlumacz jak on wplynie czasowa wrazliwosc
    sciagania przez ciebie danych, jesli twoje lacze jest, jak sam nawet
    piszesz niewysaturowane? <rs>