  • Data: 2012-09-14 02:10:21
    Temat: Re: Internet w domu bez umowy?
    Od: Michal <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-09 19:24, rs pisze:

    > nie chodze do takich przybytkow jak KFC, ale pare miesiecy temu
    > sprawdzalem w mojej okolicy dostepnosc wifi i wszystkie punkty takich
    > sieci mialy, nawet jej nie reklamujac. wlasciwie tego juz sie nie
    > reklamuje, bo to jest oczywiste, ze taki punkt oferuje taki dostep.
    > moze moja wies jest wyjatkowa w tym, ale nie slyszalem, zeby ktos sie
    > zkarzyl na brak wifi, tam gdzie, sadzi sie, ze on powinien byc. czy to
    > co piszesz, dotyczy tylko KFC czy ogolenie punktow w sieciach
    > fastfoodowych?

    Akurat mieszkałem w tym samym budynku z jednym z nich na parterze, a
    miejsce było takie że pomimo centrum miasta, to zasięg Aero2 pojawiał
    się i znikał (to zresztą dotyczyło wszystkich sieci komórkowych, również
    ze zwykłymi usługami głosowymi).
    Przy okazji spytałem obsługi i padła odpowiedź "modem jest zepsuty". W 2
    innych było tak samo, więc nie wiem czy to ogólna polityka wyłączenia
    dostępu i zwalania na sprzęt, czy zbieg okoliczności.

    > ciagnac dywagacje dalej, jestem jednak skonny przychylic sie do dego,
    > ze byc moze faktycznie im sie cos sypnelo ze sprzetem. pewnie wszyskie
    > punkty maja tego samego typu router/ap, ktorym we wszyskich puntkach
    > zawiaduje pan Zenek, a on jest chory albo na wakacjach i jak wroci to
    > naprawi. byc moze wlascicielom po prostu nie zalezy. to nie musi byc
    > jakas konspiracja. <rs>

    Być może, ale 3 na 3 sprawdzone wyglądało na odgórne ustalenia. Może to
    potwierdzić ktoś, kto siętam stołuje, bo mnie jakoś odpycha jedzenie tam.

    --
    /MB