  • Data: 2011-11-20 18:20:12
    Temat: Re: Internet w POP
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-20 10:12, Paweł Gąska <c...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od Damian News
    > z dnia: 2011-11-19 19:33:

    ms-szybko-i1944236042.html

    > qrde, 68 za doładowanie +33 za net, daje 101PLN za 100... oni się bawią
    > w to dla 1% zysku?? 8-0

    Nie nie nie, za 100 zł dostaje się +110 zł na konto, plus jakieś dodatki
    minutow w "promocji non stop", zasilajać przez blue.pl płacisz
    efektywnie o 1% mniej od cen w cenniku (cashback), jak zrobisz dwa konta
    i drugi będzie wirtulanie polecone przez pierwsze to 2% mniej. Poza tym
    to zazwyczaj robią ludzie kupujący doładowanie w hurcie, więc pewnie
    mają niższe ceny.

    Musisz pamiętać, że po stronie kosztów są jeszcze prowizje Allegro.