eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInteresujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym › Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu
    internetowym
    Date: Thu, 3 Nov 2011 11:48:29 -0500

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j8uds0$2qg$1@inews.gazeta.pl...

    > to jak Ty ogladasz w iPhonie 50% stron i ich tresci w internecie, skoro
    > tam wszedobylki 'flesz' gosci?
    > (i za tym nie kryja sie tylko reklamy)
    >
    > Chodzisz tylko po tych wybranych - zalecanych przez centrale?

    Ten flash nie jest taki wszedobylski jak ci się może wydawać.

    > Jak mialbym porowbywac 'rendering' + wszystkie obiekty jakie spotkac mozna
    > osadzone na stronach internetowych, to wlasnie Android pokazuje
    > w tym polu swoja przewage nad iOS.
    > (mam na mysli wyglad i zachowanie odpowiadajace pierwowzorowi z
    > przegladarki komputera)

    A ja widzisz mam pewne kłopoty z Androidem na tabliczce firmy Archos.
    Nie odgadują sprawnie ramek z tekstem i podwójne tapnięcie w ekran
    aby rozciągnąć kolumnę tekstu na cały ekran nie zawsze działa tak dobrze
    jak w moim iPhone. Dodatkowo sam ekran LCD w tej 10" tabliczce jest
    gorszy od ekranu w iPhone4 - wczoraj czytać próbowałem na tej tabliczce
    i obraz po prostu jara po oczach - są jaśniejsze obwódki dookoła czarnych
    liter na białym tle, widać granulację pikseli i ogólnie obraz jest dużo
    gorszy, zmienia kolory przy patrzeniu pod kątem - mimo dużego ekranu
    w porównaniu z iPhone4 komfort czytania witryn z internetu jest lepszy
    na iPhone4 niż na tej tabliczce. Już nie mówiąc o tym, że również ekran
    dotykowy działa gorzej, nie rejestruje dotknięć, trzeba mocno paluchem
    naciskać a i reakcja urządzenia na wejście od użytkownika jest wolniejsza
    od tej w moim iPhone4 i łapię się na tym że klikam parę razy bo nie
    widzę reakcji urządzenia a potem okazuje się że nacisnąłem "cofnij"
    za dużo razy bo odpowiedź na sygnał jest taka opóźniona... Umacnia mnie
    to w przekonaniu że sama wielkość ekranu o niczym nie świadczy i nie
    ma co porównywać jeśli tylko porównujesz wielkość.