eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInteresujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowymRe: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
  • Data: 2011-11-03 16:42:11
    Temat: Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:20111103170215.093ce26d@babcia-workstation...

    > No ale to normalna strona. Jedna z najczęściej odwiedzanych w necie.
    > Pisałeś sam że umiejętność wyświetlania normalnych stron to jakiś
    > wyznacznik. Zdecyduj się może bo na razie jesteś za a nawet przeciw
    > jak pewien klasyk powiedział.

    Jest pewna reguła i od tej reguły są wyjątki.
    Udajesz że nie rozumiesz czy naprawdę nie rozumiesz?
    Gdyby wszystkie witryny korzystały z Adobe Flash to miałbyś
    rację, ale na szczęście nie wszystkie korzystają z flash.

> [...]
    > internetowej co Ci wytknąłem. No chyba że to nie Ty napisałeś o to:
    >
    > "W październiku tego roku udział urządzeń z systemem Apple iOS w całej
    > liczbie urządzeń mobilnych dostających się do internetu przekroczył 60%.
    > Urządzenia z Androidem na pokładzie to zaledwie 19% torcika, Symbian
    > 3%."
    >
    > Nie ma tu ani słowa o tym na co Ci zwróciłem uwagę że to dane dotyczące
    > tylko HTTP a nie całego ruchu. Wiec może znów się zdecyduj czy jesteś
    > za czy może przeciw. Bo co chwila zmieniasz zdanie jak chorągiewka gdy

    Sprzeczność jaką tu widzisz jest tylko pozorna...
    I faktycznie aby być bardziej precyzyjnym trzeba napisać o przeglądarce
    a nie ogólnie o dostawaniu się do internetu, ale jedno z drugim sprzeczne
    nie jest.