eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInteresujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym › Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu
    internetowym
    Date: Thu, 3 Nov 2011 17:02:15 +0100

    Dnia 2011-11-03, o godz. 10:18:13
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > To akurat się dzieje, masz rację, ale z innego powodu: ideologicznie
    > (nie technicznie) uwarunkowany brak suportu dla technologii flash.

    No ale to normalna strona. Jedna z najczęściej odwiedzanych w necie.
    Pisałeś sam że umiejętność wyświetlania normalnych stron to jakiś
    wyznacznik. Zdecyduj się może bo na razie jesteś za a nawet przeciw jak
    pewien klasyk powiedział.

    > Tu nie rozmawiamy o tym co ważne a co nieważne tylko o tym
    > skąd się biorą tak drastyczne dysproporcje w używalności
    > przeglądarki internetowej w urządzeniach mobilnych (nie tylko
    > telefonach ale i 10" tabletach z Androidem i iOS) i skąd się one
    > biorą.

    Od samego początku twierdziłeś że ta statystyka dotyczy dostawiania
    się do internetu a nie dysproporcji w używaniu przeglądarki
    internetowej co Ci wytknąłem. No chyba że to nie Ty napisałeś o to:

    "W październiku tego roku udział urządzeń z systemem Apple iOS w całej
    liczbie urządzeń mobilnych dostających się do internetu przekroczył 60%.
    Urządzenia z Androidem na pokładzie to zaledwie 19% torcika, Symbian
    3%."

    Nie ma tu ani słowa o tym na co Ci zwróciłem uwagę że to dane dotyczące
    tylko HTTP a nie całego ruchu. Wiec może znów się zdecyduj czy jesteś
    za czy może przeciw. Bo co chwila zmieniasz zdanie jak chorągiewka gdy
    wytknie Ci się błędy.

    Zdrówko