    From: Marek Borowski <m...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Inteligentne domy - jak to jest robione?
    Date: Wed, 31 Jul 2013 19:17:58 +0200
    <j...@4...com>
    <kt95d3$rkq$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <kt9b80$s3n$1@news.task.gda.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    On 7/31/2013 12:00 AM, Jarosław Sokołowski wrote:

    > A czy to nie jest tak, że nie tyle "może wykonać automat", co "musi wykonać
    > automat" -- i właśnie to, że automat, tak bardzo ich rajcuje?

    Troche tez. To jest jak z pierwsza zapalniczka. Zamiast zap* 30 min
    kijkami zeby zapalic ogien, masz ten ogien natychmiast. Nie dziw sie, ze
    to az tak bardzo cieszy i chce sie wiecej.

    > Gdy będę chciał wygody za pieniądze, to kamerdynera zatrudnię. Też może
    > wszędzie za mną chodzić ze światłem, lichtarze gasić, a jeśli zajdzie taka
    > potrzeba, to nieproszonych gości ze schodów zrzuci i jeszcze kandelabrem
    > pysk obije.

    Albo i Tobie obije jak mu sie znudzi. Pozatym w/w dziala wolniej niz
    elektroniczna automatyka. Powtorze, nie zrozumiesz pasji do automatyki,
    IMO nalezysz do kategori ludzi ktorym wszystko jedno jaka prace wykonuja
    wazne zeby dobrze placili. Swoj czas uznaja za bezwartosciowy, a jedyny
    sens widza w slowie taniej. SOrry nadajemy na innych falach.

    Pozdrawiam

    Marek