  • Data: 2013-08-01 14:34:04
    Temat: Re: Inteligentne domy - jak to jest robione?
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-31 13:49, J.F pisze:

    > Ale sterowania z internetu nie miala :-)

    Tę kuchenkę miałem wcześniej niż internet;)
    Po co sterowanie z netu, skoro wystarczy czasomierz?

    > Roboty nie wystepuja juz tylko w filmach i literaturze sf, wiec jest to
    > realne :-)

    Roboty nie, pewne rozwiązania z robotami nadal tylko
    w filmach lub laboratoriach (w tym garażowych z robotem 'podaj piwo').
    Komercyjnie gorzej. I takiego jak omawiamy w pakiecie z interligentnym
    domem nikt nie oferuje.

    > Ale zauwaz ze kartofelki mozna rano nastawic i zastaniemy juz ugotowane,
    > a schabowy piecze sie szybko.

    Ale udka z kurczaka już 40-50 minut.

    > Mozna tez wstawic zamrozone do mikrofali, i w sam raz sie bedzie pare
    > godzin rozmrazac :-)

    Najpierw mrozić, by za chwilę rozpuszczać. To marnowanie energii.
    Do tego psucie smaku.

    pzdr
    bartekltg