    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Indukcyjność cewki długofalowej
    Date: Mon, 26 Jun 2017 22:23:04 +0200
    <oijos2$kas$1@node1.news.atman.pl> <oilbi6$5ip$1@node1.news.atman.pl>
    <oilgm5$al4$1@node1.news.atman.pl> <oim78u$7np$1@node2.news.atman.pl>
    <ointco$l2v$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@4...net>
    <oio5td$t7o$1@node1.news.atman.pl>
    <hb87mhidp0l4$.ptbnf1b57be9.dlg@40tude.net>
    <oiqor1$ct8$1@node1.news.atman.pl>
    <5950eb59$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    <oir8c6$s6r$1@node1.news.atman.pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
    news:oir8c6$s6r$1@node1.news.atman.pl...
    > O ile nie nasycisz stopnia wejściowego, to nie stanowi to problemu.
    > A jak przenika tyle, by zatkać przedwzmacniacz, to problem jest, ale
    > głównie prawny. Za nielicencjonowany nadajnik możesz mieć poranną
    > wizytę trzech króli. :-)

    Mnie kiedyś przyszło 2, wieczorem, w towarzystwie 2 policjantów, którzy się
    śmiertelnie nudzili i chyba niedługo potem poszli, dwaj królowie zostali.
    Przyczyną wizyty okazał się sąsiad... nie, nie zwykły sąsiad, jemu nic nie
    przeszkadzało... lecz sąsiad KRÓTKOFALOWIEC, któremu podobno zakłócałem, czy
    jakoś tam... nie pamiętam po 22 latach... Kolego Zbyszku J. SP5Exx -
    wyiksowałem dwie ostatnie litery, mieszkający [już nie, wtedy mieszkał, nie
    wiem gdzie teraz jest (choć anteny na dachu jeszcze są) i szczerze, ani mi
    to ciepło, ani zimno] ode mnie 50 m. w linii prostej - pozdrawiam Kolegę
    przy wszystkich! Może kolega nie kojarzyć, bo znak zmieniłem na ten, który
    mam w nicku. Przy okazji pozdrawiam pp. Wojciecha (bez znaku) i Piotra
    SP5Qxx (tu nie pamiętam iksów) z PAR (obecnie UKE), co mnie kontrolowali.
    Zgadza się, choć podobno jeśli się nie przeszkodzi komuś w odbiorze, bądź w
    inny sposób nie spowoduje problemów, to sami nie są zbyt chętni latać po
    okolicy. Nie próbowałem i nie zamierzam sprawdzać.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.