    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <X...@1...0.0.1>
    <5545f88d$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <554778cd$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
    <mi8ai9$vet$1@mx1.internetia.pl>
    <55489d92$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Date: Tue, 5 May 2015 15:01:03 +0200

    Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

    >Rozumiem, ze statystyka to dla Ciebie puste słowo?

    Statystyka na razie mowi, ze 90% wypadkow powoduja trzezwi.
    Zakazac im jazdy :-)

    Policja starannie omija inne dane statystyczne. A nawet manipuluje
    tymi co podaje, aby podniesc zagrozenie.

    >Wyciąganie wniosków ogólnych z próbki w ilosci: jeden to kiepski
    >pomysł.

    Kiepski, ale myslisz ze kolega Trybun ma wyjatkowo mocna glowe ?

    Ja tam po jednym piwie nie czuje sie pijany. Po drugim tez raczej nie.
    Po czwartym cos sie zaczyna krecic, ale podejrzewam ze spokojnie bym
    do domu dojechal.
    Zreszta widac po prasowych doniesieniach - policja zlapala kierowce z
    2 promilami ... ale on jechal poprawnie, wypadku nie mial, zygzakiem
    nie jechal.

    Podobnie pisalem o swiatlach - czy to tylko ja mam taki sokoli wzrok
    (ha, ha, i okulary), ze samochody widze nawet jak nie maja swiatel w
    dzien ?

    No i co - ubylo wypadkow ?

    J.