  • Data: 2015-05-05 17:37:35
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:5548d265$0$27526$65785112@news.neostrada.pl...

    > A to trzeba serwisowac ?

    Suwmiarki potrafią się zużywać od mierzenia, a w takiej maszynie jest więcej
    miejsc poencjalnego powstawania luzu. Wnioskuję, że mogą tam być tensometry,
    które mogą się rozkalibrować.

    > No coz, na rece im sie patrze - zakladaja kolo, rozkrecaja, maszyna
    > pokazuje -
    > z lewej 80g, z prawej 30g, zakladaja we wskazane miejsca, rozkrecaja,
    > maszyna pokazuje
    > 0 i 0 - to chyba dobrze obsluguja ?
    >
    > Os moze byc krzywa, uchwyt niewywazony, zuzyty ...

    > I to jest to, czego nie robia. Ale trzeba przyznac, ze oslona w
    > nowoczesnych maszynach utrudnia.

    W jednym z zakładów widziałem maszynę ,która mierzyła w kilku miejscach rant
    felgi.

    > A czemu nie. Tylko ciezarki moga byc kilogramowe potrzebne :-)

    Jeśli kwadrat idealny, to obejdzie się bez ciężarków.

    > Z rzadka sie zdarza, ze po pierwszej probie maszyna pokazuje jakies 5g.
    > Ale wtedy raczej zmieniaja ciezarek.
    > Chyba, ze takiego duzego juz nie maja.
    >
    > No i czasem majster zaklada ciezarek z jednej strony, powtornie wywaza ...
    > ale to chyba nie jest blad, maszynka powinna pokazac ile brakuje, i moze
    > nawet dokladniej niz na poczatku.

    Chyba, że mu pokaże w innym miejscu niż jest ciężarek.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba