    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Date: Tue, 5 May 2015 12:00:44 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <5545f88d$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <554778cd$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <55489df5$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

    > Owszem, ale jazda na nowych oponach także.

    Oczywiście.
    Jest tylko kwestia prawdopodobienstwa, ktore w przypadku łysych opon jest
    niewspolmiernie wieksze co rozumie kazdy kto ma troche oleju w głowie.

    > Tym bardziej wzrasta ryzyko że kogoś zabijesz, tfu, ale niestety tak
    > fakty wyglądają.

    Dokładnie - dlatego trzeba minimalizować ryzyko a nie je celowo zwiekszac.

    > Meteorytyka jest taka że popierasz działania władzy która sprowadza
    > mnie człowieka do roli mającego słuchać, w bardzo wielu przypadkach,
    > debilów - ludzkiego gówna.

    Jak widac, z merytoryką a nawet z meteorytyką masz kłopot.

    > Nie dla mnie, 30 lat doświadczeń. Teraz powiedz coś o swoich
    > doświadczeniach - ile wypadków spowodowałeś po pijaku?

    Ani jednego.
    Zdarzyło mi sie raptem raz jechac na lekkim wczorajszym kacu.

    > Do czasu powiadasz, a jesteś tego pewny?

    Zycze ci jak najlepiej.
    Prawdopodobienstwo pewnie tez jest po Twojej stronie. Masz duze szanse, ze
    akurat tobie sie uda. Po prostu masz mniejsze niz jakbys jechał trzezwy.
    Statystyka w tym przypadku nie kłamie - pijany jest kilkukrotnie bardziej
    niebezpieczny na drodze niz trzezwy.
    Podejrzewam, ze im bardziej pijany, tym ryzyko wzrasta.
    Co zreszta jest logiczne. No chyba ze ty sie inaczej upijasz.