  • Data: 2015-05-05 01:18:45
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:mi0qd8$dlj$1@mx1.internetia.pl

    ody-juz-fakt-volvo-wprowadza-sa
    ssan-autonomiczne-samochody-juz

    > U nas nie będzie. To już przesądzone.
    > Bo Budzik uważa, że stwarzają zagrożenie na drodze a Cavalino, że snują się jak
    > smród po gaciach i też stwarzają.

    Oboje z Poznania (ja też). Cavallino ma mnie w pląku (plonk kapelusz), jak mu
    udowodniłem że bredzi a Budzik jest całkiem spoko, tyle że kilka poziomów wyżej w
    sensie świadomości na drodze niż kilku "reprezentantów" tego wątku. BTW, od
    jakiegoś czasu szukałem w miarę spoko alikacji na smartfona...czy bredzę czy też
    dobrze jeżdzę. Przeszukałem...wszystkie. Tak, wszystkie, bezwzględnie. Chyba
    kiedyś sam coś napiszę, bo jest nisza w tej dziedzinie, żeby mieć WYPAS, nawet za
    kasę. (mam OBD2/BT/ELM 327/ Torque) bo szukałem pod tym kątem również...żeby
    dopasować się do standardów...światowych a nie "wschodniopolskich". Nie znalazłem
    IDEALNEJ ale mam typy(darmowe).
    1) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dr
    ivesmart (nie ma obsługi
    OBD2) ale "uczy jeździć" poprawnie. Budzik by w niej wygrał z Cavallino
    bezdyskusyjnie, podobnie jak większość jeżdżących poprawnie. Całkiem fajna apka
    ale bez obsługi WWW, czyli wszystko w smarfonie. Nie koliduje z innymi a po
    wybraniu (BT-autostart) nie muli smartfona. Można wyniki przeglądać na telefonie.
    Jak zdobędę kilka "medali" to mogę opowiadać dalej... mozna poczytać na :
    http://drivesmart.es/en/

    2) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dr
    iving.curve podobnie, ale
    mniej zaawansowana.

    3)https://play.google.com/store/apps/details?id=com.
    decos.flo podobnie, jeszcze
    mniej zaawansowana ale pełen automat.

    4) DODATKOWO https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dr
    iving.styles ale
    tylko do przeglądu www...bo fajny pomysł..ale niedkokończony z obsługą OBD2 :/
    Może się rozkręci ale nie typuję.

    Dlaczego tak? Zwyczajnie, każdy ma jakieś przyzwyczajenia ale najlepsza ocena
    jest...subiektywna/elektroniczna. To dobry test, czy jeździmy "smart/eco" czy też
    plujemy CO2 i zwyczajnie pierdolimy sytuację/przepał/bezssens. Wspomagam się
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bi
    narytoys.speedometerpro żeby
    mieć całkowite zapisy tras jak i pełen dziennik. Kilka aplikacji (u mnie pełen
    automat), po zamontowaniu smartfona w uchwycie bez ) odpala się równocześnie i
    wyłącza po skończonej jeździe. Praktyczie "zero dotyku", ZERO problemów. Na kiblu
    analizuję czy zjebałem czy też dobrze prowadzę. To znacznie lepsze niż dyskusja o
    "dupie maryni" na newsach. Polecam challenge w tej dziedzinie :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.