  • Data: 2015-05-05 13:49:25
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-05 o 12:36, Trybun pisze:
    [...]

    > Chcę mieć tylko wymienioną oponę/ny, w warsztacie który świadczy takie
    > usługi.

    To sobie taki znajdź :)

    > Ty pierdolisz zupełnie nie na temat. Nie problem w moich oponach a
    > postawie tego barana z warsztatu który przegonił dziadka.

    Bo co? Nie chciał założyć mu złomu i dobrze. Dziadek pewnie pojechał do
    kowala :]
    [...]

    > To tylko tacy upośledzeni ludzie jak ty latają ze wszystkim do
    > "specjalistów" Do tego stopnia że potrzebują konsultacji w sprawie opon
    > z robolem zajmującym się ich wymianą.

    Robol to może u ciebie. Wyjedź gdzieś do cywilizacji i odpierdol numer z
    łysymi laczkami :) Jestem ciekaw kto ci taki złom założy.
    [...]

    > Przecie to oczywiste że miał - i to jest jedyny powód przepędzenia tego
    > dziadka - szuja liczyła że wepchnie mu swoje gówno. A ty liczyłeś że on
    > tak w trosce o jego dobro?

    Z dupy wniosek. Równie dobrze mogę napisac że jeździsz ciągle najebany i
    nie rozkminiasz więcej niż dodawanie do 100. Taki poziom reprezentujesz
    w zasadzie zawsze :)

    > Skąd tyle złości w tobie, swoją debilna retoryką zrobili z ciebie
    > zwyklego psa ogrodnika, tak że z zawiścią i mściwie patrzysz na tych
    > którzy próbują mieć choćby trochę swobody?

    Jakiej złości? Zwyczajnie patrzę na bezpieczeństwo na drodze i jeśli
    mogę to je eliminuję. Jak masz ochotę na swobodę to jeździj po pijaku na
    łysych laczkach po podwórku ale nie po drogach PUBLICZNYCH.

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.