  • Data: 2015-05-05 12:42:36
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-04 o 21:58, masti pisze:

    > taka pierdoła życiowa jesteś, że nie potrafisz?
    >
    > PS: wtręt z USA pokazuje, żę przeszedłeś podobną tresurę jak psy Pawłowa

    To Ty mi proponujesz emigrację, do kraju który nie przyjmuje emigrantów.

    Byś widział jak ja krwawe strzępy pozostałe z serbskich robotników na
    ulicy, to i być może Ty byś się zmienił w psa pawłowa. A prawdę mówiąc
    to nie USA budzą największa odrazę, a tacy jak Ty, bezkrytyczni wobec
    nich, ich niewolnicy.