    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Date: Fri, 1 May 2015 15:59:41 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <mhvhfa$3ot$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mhvne6$a18$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    Użytkownik "Budzik"

    > No to skoro ustaliliśmy, że powinien wykonać usługę, to po co to dalej
    > ciągniesz?

    Po pierwsze nie ustalilismy - nie gadaj jak plityk bo bawia mnie takie
    próby manipulacji.
    Ja nie stwierdziłem, ze powiniene wykonac usługe, jestem w stanie zrozumiec
    zarówno takiego gumiarza ktory łyse opony założy jak i takiego ktory nie
    załozy.
    ---
    Ale tu zasadniczo nie ma miejsca na niewykonanie usługi. Klient zleca to
    gumiarz wykonuje. Chyba, że jakąś inną usługę oferuje niż zmianę to może
    nawet prześwietlić producenta tej opony albo do mamy zadzwonić.

    Jezeli jednak zakłada, to ostrzezenie kierowcy co zakłada i jakie to niesie
    ze soba ryzyko powinno być minimum dodatkowych działan jakie wykona.
    ---
    No nie. Ostrzeganie jest zwykle pożądaną pomocą bp zwykle klient tego chce,
    ale obowiązku nie ma.

    > Nikt nie mówi nic innego, ani nie dyskutuje, czy jeżdżenie na łysych
    > oponach jest bezpieczne, tylko Ty sam ze sobą.

    Hmm, czyli zgadzamy sie ze jezdzenie na łysych jest niebezpieczne? Uff...
    A pomimo tego zgadzasz sie, aby takie typki jezdziły i dodatkowo chcesz
    narzucic gumiarzowi obowiazek pomocy takiemu kierowcy w tym procederze?
    ---
    O czym Ty pieprzysz ?

    Facet zleca założenie opon. Oponiarz bierze te opony i zakłada. Koniec.