  • Data: 2015-05-02 06:21:05
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: Mateusz <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-29 o 10:07, yabba pisze:

    > Ale wymyśliłeś sobie sensację. Po prostu facet przyjechał założyć
    > specjalnie stare opony na zniszczenie, bo babcia chciała sobie
    > podriftować, a nowych opon szkoda.
    >
    > Tak BTW, to sposób zwracania się do klienta zahacza już o małe chamstwem.
    > W UK można podobno mieć każdą oponę inną i tam można normalnie hamować
    > takim zestawem.
    Chamstwo?
    Powiedz, że żartujesz :-) Chamstwem był przyjazd z takim gównem do
    warsztatu,
    zakładając, że stan opon był dokładnie taki jak opisany przez Yogi(n)a...
    IMHO: ja na miejscu właściciela warsztatu zrobiłbym to samo.
    Co do kupowania opon, nigdy nie kupiłem używanych, nigdy nie bieżnikowałem
    i nigdy tego nie zrobię. To tak jakby kupić nowe auto z salonu, a potem
    przez 2 lata
    narzekać, że przeglądy w ASO takie drogie... Z resztą teraz już tanie,
    bo płaci się
    de facto tylko za usługę /wiadomo, że drożej niż u pana Henia,/ a
    materiały kupuje
    się samemu.
    A z innej beczki, jak macie całe koła to zawsze jeździcie do warsztatu?
    Ja tak
    i zawsze wyważam, ale z kolei wielu użytkowników wymienia samemu bez
    wyważenia, jakoś tak nie wydaje mi się to do końca dobre, chociaż oczywiście
    to ich prywatna sprawa, nie można tego porównywać z właścicielem w.w.
    warsztatu,
    bo nie wyważone koło z dobrą oponą raczej nie będzie zagrożeniem dla
    bezpieczeństwa
    szybciej /lub nierównomiernie/ będzie się tylko zużywać...

    M.