    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Date: Fri, 1 May 2015 11:36:41 +0200
    <X...@1...0.0.1>

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA48D71C2A72E3budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Facet od przykrecania kół jest fachowcem.

    Ale zupełnie nie o to chodzi.
    Tylko o to, czy ma prawo decydować w sprawie nie swojego majątku.
    A nie ma, bo nikt mu takiego prawa nie nadał.

    > Nic sie nie stanie, jak gumiarz doradzi.

    Oczywiście - tyle że to jest poza dyskusją.

    > A jak kierowca nie posłucha to przynajmniej gumiarz ma czyste sumienie.

    > Jak kazdy to zgoda.
    > Ale np. jak ide do lekarza bo mnie boli gardło a on przy okazji skieruje
    > mnie na badanie dotyczące raka bo sam zauwazy ze sa jakies objawy to bede
    > mu wdzieczny i nie bede miał do niego pretensji.

    A jak boli cię trzustka, a lekarz Ci nie nigdzie nie skieruje, bo uzna, że
    jesteś za stary żeby Cię leczyć na koszt państwa, to też Ci się to będzie
    podobało?
    Bo to mniej więcej analogiczna sytuacja, w przeciwieństwie do przedstawionej
    przez Ciebie.

    > Łe tam - w wiekszosci przypadków nikt cie nie zmusza zeby ich słuchac.

    Ale już zmusza mnie żeby ich słyszeć.

    I jak to mnie nikt nie zmusza, w święta kościelne raczej nikt mnie do
    roboty nie wpuści.
    Do sklepu też nie pojadę, bo będą zamknięte - to nie jest zmuszanie?