  • Data: 2015-05-01 12:00:34
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Tak.

    :)
    Ach to cavallinowanie...

    > Nie ma, a przynajmniej mieć nie musi.
    > Na suchym slick będzie się trzymał drogi lepiej niż deszczówka z dużym
    > bieżnikiem.

    Zgoda. Slick. Czy opona zjechana do zera jest slickiem czy raczej smieciem?
    Ogólnie ja nie mam nic przeciwko aby ktos poruszął się na suchym na
    slickach.
    Nie mam tez nic przeciwko temu aby gumiarz mu takie slicki załozył w tym
    celu.
    Doświadczenie zyciowe podpowiada mi jednak, ze taki delikwent nie zakłada
    tych opon ze swiadomościa, ze przy kazdym deszczu musi sie zatrzymac
    poczekac az wyschnie.

    > Czasem jest, czasem nie.
    > Dopóki nie popada znaczenie ma niewielkie.

    Tak.
    O ile to jeszcze opona a nie slick zoribony z tradycyjnej opony czyli
    szmata z wystającymi drutami :)
    Pamietam jak chciałes obowiazkowych zimówek bo potem ci na letnich blokują
    skrzyzowania...
    A przeciez wystarczy zjechac z drogi jak spadnie snieg...

    > Zamordysta.

    ROTFL...
    Oczekiwanie dobrej rady od fachowca jako przejaw zamordyzmu.
    W głowie sie poprzewracało od tej wolnosci :)