  • Data: 2015-05-01 12:01:51
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik"

    > Nie, to nie tak - ja tylko przywiozłem swoje opony i zleciłem ich
    > przełożenie gumiarzowi.

    No i? To cie upoważnia do powodowania niebezpieczesntwa na drodze?
    ---
    Czepiając się nie bez powodu ... jak na drodze, akurat w części chodnikowej
    kobieta na szpilkach zapyla albo z parasolem to stwarza niebezpieczeństwo
    czy nie.

    > Znam nie znam, gdybym tylko miał odpowiednie urządzenia do wymiany i
    > wyważarkę to olałbym usługi wszystkich gumiarzy na świecie.

    I to sprawiałoby ze wolno ci jezdzic na łysych oponach?
    Skad sie tacy biorą w czasach gdzie komplet opon mozna za 400zł kupic do
    wiekszosci samochodów. Na samochód stać ale na opony juz nie...
    ---
    No samochód 1000zł z czego 400 opony