  • Data: 2012-03-08 18:01:54
    Temat: Re: Ile warte jest życie
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-08 17:35, to pisze:
    > begin Arek

    > Problem w tym, że tam nie jest. Nie wystarczy, że uczeń nabędzie wiedzę i
    > udowodni, że ją posiada, musi jeszcze BYĆ. Musi BYĆ W SZKOLE przez 12
    > lat, niezależnie czy potrzebuje całego semestru, żeby przyswoić materiał,
    > czy wystarczy mu na to tydzień.

    Już pisałem Adamowi, są takie kraje np. w Afryce, gdzi nie trzeba być.
    Analfabetyzm powyżej 50% nikomu tam nie przeszkadza.

    Zresztą czytając newsy u nas umiejętność czytania ze zrozumieniem wcale
    nie jest wyższa, więc te 12 lat to wcale nie jest tak dużo.

    > I skorzystałem, niestety państwo nie oddało mi niewykorzystanej kasy.

    Szkoły prywatne również są finansowane z budżetu, może Twoja szkoła
    odebrała sobie tę kasę. Nawet jeżeli nie, to już Twój problem, niestety.

    > Po pierwsze mówiłem głównie o szkołach prywatnych. Po drugie indywidualny
    > tok nauczania to nie musi być od razu indywidualny nauczyciel.
    > Wystarczyłby indywidualny tok zaliczania przedmiotu i niezmuszanie do
    > przesiadywania na zajęciach uczniów, którzy tego nie potrzebują.

    A co mnie obchodzą szkoły prywatne? Jest to normalny produkt jak
    wybrałeś kiepską i jeszcze za to w cholerę płaciłeś to Twój problem.
    Głupota kosztuje. Ja w szkole publicznej nie miałem takich problemów. W
    tej samej klasie uczyli się nieuki i tacy co startowali w olimpiadach i
    je na jakimś tam szczeblu wygrywali. Znaczy da się.

    A.