  • Data: 2012-03-08 18:32:30
    Temat: Re: Ile warte jest życie
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin Arek

    > Już pisałem Adamowi, są takie kraje np. w Afryce, gdzi nie trzeba być.
    > Analfabetyzm powyżej 50% nikomu tam nie przeszkadza.

    Daruj sobie idiotyczną demagogię. Chodzi o to, żeby NAUCZYĆ, a nie, żeby
    UCZYĆ. To czy ktoś się NAUCZYŁ sprawdza się za pomocą testów, a nie
    sprawdzając listę obecności. Czy to naprawdę przerasta nauczyciela Arka?

    > Zresztą czytając newsy u nas umiejętność czytania ze zrozumieniem wcale
    > nie jest wyższa, więc te 12 lat to wcale nie jest tak dużo.

    Dla niektórych być może, ale ogarniasz w ogóle to, o czym dyskutujemy?

    > Szkoły prywatne również są finansowane z budżetu, może Twoja szkoła
    > odebrała sobie tę kasę. Nawet jeżeli nie, to już Twój problem, niestety.

    Niewątpliwie okradanie mnie przez państwo na każdym kroku i kierowanie
    tych pieniędzy do żulerii jest poważnym problemem. Ten sam temat dotyczy
    tzw. "służby zdrowia".

    > A co mnie obchodzą szkoły prywatne? Jest to normalny produkt jak
    > wybrałeś kiepską i jeszcze za to w cholerę płaciłeś to Twój problem.
    > Głupota kosztuje.

    Wybrałem dobrą, a nawet bardzo dobra, w państwowej uczniowie nie pasujący
    do średniej mają jeszcze gorzej.

    > Ja w szkole publicznej nie miałem takich problemów.

    Może byłeś przeciętny, co by zresztą tłumaczyło to, ze prawdopodobnie
    jesteś nauczycielem.

    > tej samej klasie uczyli się nieuki i tacy co startowali w olimpiadach i
    > je na jakimś tam szczeblu wygrywali. Znaczy da się.

    Sorry, ale wygranie jakiegoś tam szczebla durnej "olimpiady" to nie jest
    żaden szczyt. Poza tym "da się" nie wyklucza tego, że jest to czas
    zmarnowany. Ja też skończyłem podstawówkę i liceum z różnymi głąbami i co
    z tego? Mogłem ten czas wykorzystać 10x lepiej, gdyby mnie nie zmuszano
    to koegzystencji z idiotami. Nawet biorąc pod uwagę miernotę edukacji, w
    której uczestniczyłem, bez problemu zdałbym maturę po 6 klasie
    podstawówki. Niestety, takie możliwości nie istniały.