    From: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Ile płacš w Microsofcie i Google w Polsce?
    Date: Fri, 18 Nov 2011 16:08:38 +0000 (UTC)

    A.L. <l...@a...com> napisał(a):

    > Doceniam Panske amerykansie dowiadczenia. Jak wynika z Panskiego CV,
    > spoedzil Pan tam wiele lat i pracowal dla wielu korporacji. Poprosze
    > jeszcze o jakies rewelacje. Mzoe sie okazac ze ja spedzilem ostatnie
    > 25 lat w gorszej Ameryce niz Pan.
    >
    > A tak w ogole, nie mozna zdradzic wysokosci zarobkow w kontekscie
    > ktory umozliwialby zidentyfikowanie ozoby zdradzajacej. Wiec ludzie
    > pisza anonimowo do "salaray reviev Information Week". Natomiast
    > prywatnie, na party, gdy poruszy Pan problem zarobkow, zostanei Pan
    > uznany za nieokrzesanego chama nie umiejeacego sie zachowac w
> [...]

    mysle ze za nieokrzesanego chama mozna uznac z
    latwoscia kazdego (wystarczy sie umowic)

    ale mz trudno by bylo wytlumaczyc np dziecku
    czemu ten pan nie moze powiedziec ile zarabia,
    (inzczej niz po prostu mowiac 'nie interesuj sie idz sie pobawic',
    albo wprost 'morda w kubel' (ew towarzystwo moze
    uznac to dziecko za niokrzesanego chama)

    ma to zreszta swoj aspekt komediowy, po prawdzie
    zresztą A.L. ty z tymi swoimi ekscytacjami nt
    zwalniania ludzi w milisekunde tez nawet na
    przecietnie inteligentnego w tym momencie raczej
    nie wygladasz - wiem ze moze mi sie skrupic za
    tą amlutką uwagę ale mam zly humor
    [[a wlasnie tego rodzaju boje z chamskimi lekarzami czy
    urzedolami debilami (ktorzy nieustannie nie potrafią
    pojąć albo udają prostych spraw) nadszarpnely moje nerwy
    w powazny sposob a to nie koniec klopotow bo jak pisze
    nizej zyjemy w realnosci wielkiego ch]]

    akurat mz takie proste zakazy przes swoj prosty
    (niedysputywny) charakter są W OCZYWISTY sposob
    chamskie* - to co jest niedysputywne jest chamskie
    - nasze zycie spoleczne przesycone jest
    chchchchaaaamstwemmmm do szpiku rusztowań, wszystko
    stoi na tych przeplatajacych sie 'ch'

    * mz trudno by ktos nie widzial ze taki zakaz wlasnie
    jest 'chamski' w dosc bezposredni sposob i dlatego czesto
    szokuje