  • Data: 2011-11-18 18:44:02
    Temat: Re: Ile płacą w Microsofcie i Google w Polsce?
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy ktoś z Was pracuje albo zna kogoś, kto pracuje w polskim oddziale
    jednej
    > z tych firm i mógłby orientacyjnie określić jak kształtują się tam zarobki
    > na stanowisku programisty? Nie wybieram się tam (za wysokie progi), pytam z
    > czystej ciekawości. Wiem, że teraz wszędzie obowiązują te śmieszne klauzule
    > tajności (człowiek, który jest moim dobrym znajomym od 5 lat, nie chce
    > powiedzieć ile mu płacą tam, gdzie pracuje), ale może chociaż umielibyście
    > określić widełki?

    wysokie progi w jakim sensie? poziomu intelektualnego?
    technicznego? ilosci zapieprzu? snobizmu? praktycznych
    umiejatnosci?

    nie wiem czy mikrosoft to takie wysokie progi (acz ja sie
    nie znam nie mam doswiadczenia i tylko dlubie po swojemu)
    wiekszosc technologi mikrosoftu laduje na smietniku
    (nawet niejako przez samych chyba mikrosoftowcow jest
    tam wrzucana) jak ostatnio przegladalem msdn to to co kiedys
    bylo wielce reklamowane teraz jest juz na smietniku
    i mz sa powody przypuszczac ze tak samo bedzie z ich
    nowszymi przedmiotami obacnej rekalamy - byc moze winapi
    ocaleje stosunkowo najduzlej (nie wiem po prawdzie ale
    akurat chcialbym, bo winapi stosunkowo jeszcze moge
    uzywac ) Co do google to nie wiem.
    Wysokie progi mz to by bylo np rozwijanie OpenGl'a
    albo np pewnie stare srodowisko unixa to tez byly wysokie
    progi, wogole jakas bardziej naukowa i specjalistyczna
    robota.