  • Data: 2011-11-18 19:17:12
    Temat: Re: Ile płacą w Microsofcie i Google w Polsce?
    Od: Przemek O <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-18 15:12, A.L. pisze:

    > W amerykanskich firmach za ujawnienie zarobkow wylatuje sie z parcy w
    > milisekunde. Tak jest napsiane w kontrakcie i takei sa zwyczaje

    A rozumiesz co to znaczy "w polskim oddziale"?
    Guzik nas obchodzi co tam masz w hameryce. Zwyczaje macie jedne z
    najgorszych. Przytulenie płaczącego dziecka w przedszkolu przez
    wychowawcę = skazanie za molestowanie. Debilizm goni debilizm. Zresztą,
    co to za kraj który mieni się obrońcą wolności, jak sam rdzennych
    mieszkańców powsadzał do rezerwatów :/

    pozdrawiam,
    Przemek O.