  • Data: 2010-09-14 12:29:41
    Temat: Re: Ile pkt. za takie wykroczenie?
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-14 12:20, to pisze:
    > Ludzie olewają znaki bo połowa jest ustawiona bez sensu

    to nie jest argumentacja i usprawiedliwienie ich olewania, zawsze można
    zgłosić chęć zmiany, ja tam zrobiłem i po jakiś dwóch latach znak
    zniknął, a było to odwołanie zakazu wyprzedzania mimo iż wcześniej nie
    było zakazu :)

    , a służby zamiast
    > dbać o bezpieczeństwo dbają głównie o własny portfel.

    to dajmy przykład, jeździjmy zgodnie z przepisami to nie będą mieli z
    nas dochodów, przecież to kierowcy sami się proszą o mandaty :)

    > Jeśli przepisy będą
    > dla ludzi a nie przeciwko nim to i będą przestrzegane (oczywiście nie
    > stanie się to od razu).

    ludzie w tym kraju wychodzą z założenia, że przepisy są po to aby je
    łamać, więc czy będą mniej lub bardziej sensowne nic to nie zmieni i nie
    nam oceniać ich sensowność (poza kilkoma przypadkami)

    > Jakieś rajdy z kamerką to droga donikąd.

    mam inne zdanie, chociaż nudzi mnie to strasznie i zajmuje czas cóż
    zrobić, takie życie. Dla mnie to tak jakby patrzeć jak ktoś kogoś tłucze
    i nie stanąć w obronie pokrzywdzonego.

    --
    krzysiek82