  • Data: 2010-09-14 17:26:41
    Temat: Re: Ile pkt. za takie wykroczenie?
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin krzysiek82

    > to nie jest argumentacja i usprawiedliwienie ich olewania, zawsze można
    > zgłosić chęć zmiany, ja tam zrobiłem i po jakiś dwóch latach znak
    > zniknął, a było to odwołanie zakazu wyprzedzania mimo iż wcześniej nie
    > było zakazu :)

    To nie jest usprawiedliwienie tylko wyjaśnienie. Jeśli większość znaków
    jest bez sensu, to ludzie zaczynają olewać wszystkie, także te sensowne.
    Podany przez Ciebie przykład pokazuje, że zgłaszanie czegokolwiek nie ma
    sensu, skoro w tak oczywistej sytuacji potrzebowali dwa lata na reakcję.

    > , a służby zamiast
    >
    > to dajmy przykład, jeździjmy zgodnie z przepisami to nie będą mieli z
    > nas dochodów, przecież to kierowcy sami się proszą o mandaty :)

    Policja i SM są utrzymywane z naszych podatków i powinny prowadzić
    działania mające na celu poprawę bezpieczeństwa, a nie własnych finansów.
    Tymczasem obserwuję przede wszystkim to drugie. Kto zgadnie gdzie i kiedy
    jest najwięcej miśków w Warszawie? Z moich obserwacji wynika, że ok. 23
    na dwupasmówkach. To ma być poprawa bezpieczeństwa?

    > ludzie w tym kraju wychodzą z założenia, że przepisy są po to aby je
    > łamać, więc czy będą mniej lub bardziej sensowne nic to nie zmieni i nie
    > nam oceniać ich sensowność (poza kilkoma przypadkami)

    Polacy przyzwyczaili się, że PoRD nie jest dla nich, ale przeciwko nim i
    dlatego je tak traktują. Obecna władza nie robi niestety nic, by to
    wrażenie zmienić.

    > mam inne zdanie, chociaż nudzi mnie to strasznie i zajmuje czas cóż
    > zrobić, takie życie. Dla mnie to tak jakby patrzeć jak ktoś kogoś tłucze
    > i nie stanąć w obronie pokrzywdzonego.

    Mam wrażenie, że zupełnie Cię to nie nudzi, tylko dowartościowuje,
    inaczej byś się tym bez przerwy nie chwalił, a na pewno nie w takim tonie
    jak to robisz.

    --
    ignorance is bliss