  • 21. Data: 2012-05-03 12:00:13
    Temat: Re: Ile można by wziąć za notebooka?
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    > Wszystko zależy do jakich zadań ma służyć owy laptop, jeżeli tylko do
    > internetu, przeglądania poczty, pogadania z psiapsiułą przez skypa lub gg
    > Twoja konfiguracja jest wystarczająca.

    Wydawało mi się, że moja konfiguracja do celów które podałeś jest
    o wiele za "mocna". Do tych celów chyba potrzeba naprawdę niewiele.
    Ta mocniejsza konfiguracja ma dla mnie taki minus, że notebook jest
    ciązki, a bateria na tyle słaba, że trzeba nosić zasilacz, który i tak
    nie zawsze jest gdzie podłączyć.
    Z drugiej strony nie jest to konfiguracja, która pozwalałaby zastąpić
    takim notebookiem komputer stacjonarny.
    Zatem jest to notebook niewiadomo dla kogo.
    Dodam, że nie gram, więc nie chodzi gry.

    Chętnie zapoznam się z Waszymi opiniami.

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 22. Data: 2012-05-03 12:10:22
    Od: "The MusK" <o...@g...com>

> [...]
    > Zatem jest to notebook niewiadomo dla kogo.
    > Dodam, że nie gram, więc nie chodzi gry.
    >
    > Chętnie zapoznam się z Waszymi opiniami.

    Myślę że sobie odpowiedziałaś na pytanie "zostawić czy sprzedać".
    Zapomniałem wspomnieć że istotnym mankamentem jest ciężar samego lapka oraz dość
    spore gabaryty
    ładowarki
    co stanowi przeszkodę w transportowaniu.Zakładałem że więcej właścicielka korzysta z
    niego w domu
    ale skoro jest inaczej
    sprawa jest prosta...sprzedać kupić mały poręczny oraz lekki netbook

  • 23. Data: 2012-05-03 13:06:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ewelina napisa?(a):

    > Bardzo dziękuję. Chodzi mi o to by zorientować się w możliwie
    > realnej cenie.

    Kliknij w ten link: http://tnij.org/qi62
    Zwroc uwage na sprzedane (mozna sortowac kolumny klikajac na 'cena',
    'popularnosc' albo 'zakonczona').

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 24. Data: 2012-05-03 13:16:41
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    > sprzedać kupić mały poręczny oraz lekki netbook

    A jaki mały, poręczny i lekki netbook byś polecił?

    Waga, wydajność baterii i szybkość Internetu są absolutnie
    podstawowe. Nieistotne są gry.
    Czynnik szybkości Internetu byłby istotny tylko w przypadku
    wbudowanego modemu. Ale to nie jest konieczne.

    Ewentualnie możliwość oglądania filmów, bez przesadnych
    wymagań co do wielkości ekranu, też byłaby mile widziana.

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 25. Data: 2012-05-03 13:20:41
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    > Kliknij w ten link: http://tnij.org/qi62
    Bardzo dziękuję.
    To już daje możliwość wyrobienia sobie poglądu
    na sprawę realnej ceny.

    Kiedyś, gdy miałam jakiś adres do Allegro, pojawiła się
    informacja, że oferta jest już w archiwum.
    Czy wiesz może jak długo oferty są dostępne po zakończeniu
    sprzeadaży przed przeniesieniem ich do archiwum?
    Ponadto, w sytuacji gdy coś jest szczególnie ważne, jak
    można wydobyć ofertę z archiwum?
    Jak widzisz, nie jestem biegła w sprawach Allegro.

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 26. Data: 2012-05-03 13:46:01
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 02.05.2012 22:43, Ewelina pisze:

    > Nie znam się na licytacjach na Allegro, więc nie rozumiem
    > Twojej metody.

    Twój znajomy, nazwijmy go A, licytuje za 5 tys złotych. W ten sposób,
    jeżeli ktokolwiek inny (nazwijmy go B), poda cenę 300zł, to
    automatycznie A będzie wygrywającym aukcję z ceną 301zł. Jeżeli B (bądź
    C, D, E) poda cenę 500, A będzie wygrywającym z ceną 501zł.

    W ten sposób, masz b. dobrą wycenę swojego laptopa.

    Żeby uchronić się przed płaceniem prowizji dla Allegro (za sprzedaż),
    ustawiasz cenę minimalną na 5001zł, w ten sposób masz pewność że nikt
    nie kupi i skończy się na wycenie.

    p. m.

  • 27. Data: 2012-05-03 13:57:17
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

> [...]
    >
    > Żeby uchronić się przed płaceniem prowizji dla Allegro (za sprzedaż),
    > ustawiasz cenę minimalną na 5001zł, w ten sposób masz pewność że nikt nie

    Bardzo dziękuję za wyjaśnienie.
    Mam tylko wątpliwość czy zgłosi się ktoś z ceną niższą
    niż 5 tys. zł gdy padła juz cena 5 tys. zł.
    Chyba licytuje się cenę wyższą od najwyższej do danego
    momentu.

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 28. Data: 2012-05-03 14:04:08
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    > Mam tylko wątpliwość czy zgłosi się ktoś z ceną niższą
    > niż 5 tys. zł gdy padła juz cena 5 tys. zł.
    > Chyba licytuje się cenę wyższą od najwyższej do danego
    > momentu.
    Już rozumiem. Mój znajomy wylicytowałby te 5 tys. zł
    tuż przed końcem licytacji.

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 29. Data: 2012-05-03 14:09:34
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > dostępnego na rynku.
    >
    > Być może w ogóle nie powinnam go sprzedawać i kupować czegoś nowego?

    Pytasz grupowiczow czy ten laptop wystarczy Tobie do pracy?
    Matko boska....

  • 30. Data: 2012-05-03 14:16:29
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    > Pytasz grupowiczow czy ten laptop wystarczy Tobie do pracy?
    > Matko boska....

    Oczywiście, że nie.
    Pytam tylko czy analogiczny sprzęt na rynku jest po 4 latach
    na tyle lepszy, że warto wymieniać.
    Tak się złożyło, że nie ja wybrałam ten notebook 4 lata temu.

    Pozdrawiam
    Ewelina